Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym nå
Skrevet

Jeg sitter med en merkelig følelse av at jeg kanskje kan være gravid. Vi har vært prøvere i en årrekke, men jeg har aldri hatt denne følelsen før. Samidig er jeg redd for å tro for mye.

Jeg har de siste 2-3 dagene vært skikkelig kvalm (klarer knapt å spise) og jeg er stuptrøtt. Samtidig har jeg en del andre symtomer i kroppen min, som gjør at jeg kanskje heller tror jeg kanskje er eller blir syk. Jeg har litt verking i korsryggen, det verker i kroppen generelt + at jeg innimellom blir veldig varm.

Jeg har IKM i dag eller i morgen, og jeg kommer til å teste en av disse dagene. Det er år siden sist jeg tok en test. Bør jeg satse på en av de gode gamle, eller bør jeg ta en digital test?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Clearblue er vel de beste testene, men det er det samme om den er digital eller ikke. Jeg har aldri skjønt vitsen med den digitale, for jeg har ikke problemer med å skjønne at et kryss betyr positvit og at positivt betyr Gravid :ler:

SÅ SPENNENDE DA!! :hoppe: krysser fingrene for at du får positiv test!

Når jeg ble gravid merket jeg det også på kroppen før jeg testet. merket det godt!

Lykke til!!!

Skrevet

Skal krysse fingrene for deg !! :)

Lykke til !!!

Skrevet

Så utrolig spennende, ønsker deg masse lykke til :klemmer:

Gjest Anonym nå
Skrevet

Typisk nok kom mensen nå... :tristbla:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...