Gå til innhold

Hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Underkant av 3 veke til ej gifta mej, å plutseli skyve ej alt som burde blitt gjort vekk... :kjefte: Fleire som he de sånn?? :sukk:

Videoannonse
Annonse
Gjest Snart bryllup... ...wæææh!
Skrevet
Underkant av 3 veke til ej gifta mej, å plutseli skyve ej alt som burde blitt gjort vekk... :kjefte: Fleire som he de sånn?? :sukk:

JA!! Jeg skal også gifte meg 26. juli, og har en HAUG av ugjorte ting foran meg... (Nå har det kanskje vært sånn hele tida, da - men nå begynner det virkelig å nærme seg, så nå må jeg få rompa i gir, hehe...) Det er veldig mye som ikke er på plass enda - og ting som jeg bare krysser fingrene for at blir mulig å få på plass... Helt ærlig gleder jeg meg bare til det hele er over, og vi kan dra på bryllupsreise :) Stress med bryllup, ass! Skal i hvert fall ikke gjøre det igjen! (Særlig ikke den biten med å bo i Oslo og planlegge bryllup i Stavanger...)

Skrevet

TAKK!!! Godt å høyre de ikkje berre e mej... He endeli begynt å komme litt i sige. Fekk blant anna på plass bordplanen :popcorn: So slappa ej litt av der i allefall...

I dag skal ej til frisøren å ha prøve oppsett. Blir sikkert kjekt, men kjenne de ej blir en muli meir stressa sida ej he trudd at ej he hatt so go tid... :sukk: Men fe berre satse på at alt ordna sej, å at alle gjestane he de kjempe kjekt. Ej he i allefall alle intensjona om å kose mej, å prøve å slappe av på sjølve dagen :)

Gjest Gjest_Nina_*
Skrevet

Vi gifter oss også 26 juli, og jeg sitter og undrer om det er noe jeg har glemt.... Føler jeg har kontroll på alt som skal bli gjort, det var det å begynne å gjøre ting da... Har noen sanghefter som må bli ordnet, finne frisyre og smykker, kjøpe sko til min fremtidige ektemann. Bare sånne småplukk, men blir jo litt likevel....

Har dere en sjekkliste?? Kanskje jeg har glemt noe som er kjempeviktig??

Skrevet (endret)

Vi gifter oss 1. august (og skal ha to fester, en for familie på selve dagen, fredag, og en for venner på lørdagen). Og akkurat som en som har svart lenger oppe, så bor vi også i Oslo, men planlegger bryllup i Stavanger. Jeg drar til Stavanger om en uke, og da skal jeg ordne blomster og kake (kake er på en måte bestilt, som i at vi har gitt beskjed, men har ikke bestemt oss for smak og utseende ennå) og dekor av lokale.

Iløpet av de siste tre dagene har jeg ordna: gravering av ringer som hentes neste uke (tok laang tid før jeg fant en gullsmed som kunne gjøre det, for omtrent alle sine verksted hadde tatt ferie), frisør til meg og forlover, fått bekreftelse hos caterinselskapet som jeg ikke hadde hørt fra på over en mnd og begynte derfor å bli bekymra. Og det har blitt mye surfing på nett og mange telefoner, og en del kikking i butikker. I dag har jeg begynt å lage bord"kort" (gips-hjerter, men har bare tre former, så det tar sin tid).

Imorgen skal kjolen hentes :-)

Dekor av lokalet har jeg brukt en del tid til å tenke på, men ikke kommet frem til noe konkret, utenom fargevalg. I det ene lokalet, der vi har vennefesten, trengs det en del pynt, for det er nokså stygt i utgangspunktet.

Vi har ikke funnet ut hvor vi skal ta bilder (men vet hvem som skal ta bildene).

Jeg TROR vielsen skal være kl 17 - men det er visst litt sånn "vi tar det på sparket", fordi det er ei venninne som skal vie oss. Og på tinghuset etter stengetid, så det er bare de nærmeste som er invitert (muntlig).

Vi må finne ut hvor mye alkohol som må kjøpes inn....

Sanghefter må vi visst også fikse, ettersom min søster og min mor sa de hadde laget sang... Men en jeg kjenner som jobber på trykkeri har sagt at jeg kunne spørre ham om det var noe jeg trengte hjelp til, så kunne han fikse for en grei pris :)

Hmm.. hva mer er det som mangler? Er sikkert mye mer som jeg ikke kommer på.

Endret av Markjordbær

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...