Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vondt i ryggen men SKAL på konsert i kveld, noen som kan fortelle meg sånn omtrent når han starter? Dørene åpner 5 står det på billetten men han begynner vel ikke før noen timer senere??

Har ikke vært ¨på konsert på 15 år...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*abonerer*

Jeg skal også dit nemlig..... :digge: Gleder meg helt sinnsykt!!!

Er det kun ståplasser der?

Trodde den skulle være på Spektrum, så jeg hadde planer om å ta bilen innover..... Men det slepper jeg jo....

Hvordan er det der oppe? Noen som vet?

Kjenner jeg er helt reisesjuk i dag...

Gjest Gitte
Skrevet

Tipper det tar ihvertfall 2 timer, om ikke mer. Er jo enormt mye folk som skal inn og er vel oppvarmingsband også? Jeg var på en myye mindre konsert på fredag (ca 1000 stk) og da tok det 2,5 timer før det begynte...

Skrevet

Konserten hans i morgen er hvertfall på Valle Hovin og der er det ikke sitteplasser!

Skrevet

Så nå at den i dag også er på Valle Hovin!

Skrevet

Jeg skal også på konsert!!! :hoppe: skal tirsdagskvelden.

:juhu: Gleder meg! :-D

Skrevet

Jeg bøyer meg i støvet for Bruce.

Han er bare enorm. 3 timer nonstop. Han tok knapt pauser imellom et par av sangene, og de andre startet når forrig sluttet.

Dere som skal dit i dag: Gled dere!!!

Skrevet

Ettersom det er utendørs på Valle Hovin, så må det være ferdig ca kl 23 pga naboene. Synes å ha lest at han går på ca 1930? Masse folk som skal inn og lange køer sannsynligvis.

La bilen definitivt stå hjemme og bruk kollektivt. Det blir ganske uframkommelig på Helsfyr i forbindelse med så store konserter.

Skrevet

Konserten var helt rå!! Skulle gjerne vært der i dag igjen... Herregud den mannen er jo råsprek!

Skrevet

:sur:

Får ikke gått på konserten, jeg... *furter*

Men jeg kan høre det ganske bra fra verandaen. Det får duge. Men synd er det, for ingen holder turbo-konserter som the Boss! Sist gang sto jeg bare fem-seks meter fra Clarence Clemons gjennom hele konserten...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...