Gjest drømmer Skrevet 7. juli 2008 #1 Del Skrevet 7. juli 2008 Hei, Opplevde i ferien med min samboer at vi hadde den samme drømmen. Han fortalte sin drøm i det jeg fortalte om min egen. Har noen erfaring med dette? Snakker våre underbevisstheter med hverandre? Er vi koblet sammen på høyere plan? Drømmene vi hadde foregikk på vårt barn/stebarn sin bursdagsfeiring hjemme hos oss. Vi drømte begge om et stort hus i tre etasjer. Det var gjester, barn og voksne, familie og venner overalt. Min samboer drømte at han sto i første og tok i mot gjestene. Han ønsket at jeg hadde hjulpet han, han trengte meg, men visste jeg var opptatt med gjestene i tredje. Da han gikk opp i tredje spilte et jazzband fra et galleri. Selv drømte jeg at jeg serverte kake til alle barna i tredje etasje. Vi hadde alt, masse ballonger, is, brus og godtepose. Jeg kan huske at jeg var ved inngangen i første for å hilse på noen gjester som kom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 7. juli 2008 #2 Del Skrevet 7. juli 2008 Hei, Opplevde i ferien med min samboer at vi hadde den samme drømmen. Han fortalte sin drøm i det jeg fortalte om min egen. Har noen erfaring med dette? Snakker våre underbevisstheter med hverandre? Er vi koblet sammen på høyere plan? Drømmene vi hadde foregikk på vårt barn/stebarn sin bursdagsfeiring hjemme hos oss. Vi drømte begge om et stort hus i tre etasjer. Det var gjester, barn og voksne, familie og venner overalt. Min samboer drømte at han sto i første og tok i mot gjestene. Han ønsket at jeg hadde hjulpet han, han trengte meg, men visste jeg var opptatt med gjestene i tredje. Da han gikk opp i tredje spilte et jazzband fra et galleri. Selv drømte jeg at jeg serverte kake til alle barna i tredje etasje. Vi hadde alt, masse ballonger, is, brus og godtepose. Jeg kan huske at jeg var ved inngangen i første for å hilse på noen gjester som kom. Jeg tror heller at dere er koblet sammen på et hverdagslig plan og snakker mye med hverandre, og er opptatt av de samme tingene. Så vidt jeg kan huske, så er det mye forskning på drømmeinnhold som viser at mesteparten av det, er ting man er opptatt av i hverdagslivet. Altså dagsaktuelt stoff som man fortsetter å bearbeide i drømme. Og en bredt anlagt bursdag for et elsket barn, er sikkert noe dere snakker om, planlegger og forbereder i stor detalj. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå