Gå til innhold

Hva mener han egentlig?

Gjest Singel&sann

Anbefalte innlegg

Gjest Singel&sann

Jeg har vært singel i ca 3 måneder, og hatt det utrolig bra. For første gang i livet så har jeg virkelig vært komfortabel med å IKKE ha kjæreste.

Etter x-antall one night stands og ukompliserte dager uten andre enn meg selv å tenke på, så kom jeg frem til den konklusjon at dette trives jeg med. Jeg var innstilt på å forbli singel en god stund til...

MEN, selvfølgelig så måtte det skje. En nabo jeg alltid har hatt veldig sansen for (men ikke har kjent så godt) begynte plutselig å vise interesse. På en fest fant vi virkelig tonen og ble sittende i mange timer og bare prate og småkline. Og BANG så var det gjort. Jeg hadde falt pladask...igjen.

Problemet er bare det at jeg aner ikke om dette var ment som noe seriøst fra hans side, eller om han bare ville han noen å kline med denne kvelden. Han nevnte liksom flere ting som vi burde finne på sammen, men det ble ikke avtalt noe konkret liksom. Nå, dager etterpå, har vi ennå ikke komt noe videre. Har send meldinger, men ikke avtalt noe nærmere om vi skal treffes igjen. Og jeg tør liksom ikke foreslå noe i frykt for å dumme meg ut. Og hvis det er sånn at han trenger tid på seg til å finne ut om dette er noe han vil eller ikke så vil jeg ikke skremme han vekk.

Jeg kan ikke for det, men har liksom en følelse av at han er typen som aldri går videre med noe, men som ufrivillig forfører jenter i hytt og pine. Han er 23 og har aldri hatt et seriøst forhold som jeg vet om, og er en sånn type som alle liker (sympatisk, gjør ikke så mye ut av seg, kjekk, morsom osv). Samtidig så har jeg et inderlig håp om at han mente noe mer med det, for jeg har virkelig blitt betatt.

akk...skulle hatt en sånn knapp der man kunne skru av og på følelsene. Jeg hadde det jo så bra med å være fri og frank og så kommer fyren og roter til alt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Til ts,

Jeg synes ikke du skal ta sorgene på forskudd. Du må holde selvtilliten oppe, gjøre de tingene du ellers pleier, uten å forvente at tingene skal skje så fort med denne typen. Egentlig er det jo litt spennende at du har en flørt med han, hvorfor ikke se på det på den måten?

Han er en av mange potensielle menn du kan date. Etterhvert kan du bestemme hvem du vil fokusere mer på. Kanskje blir det denne typen, kanskje blir det en annen... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hvis du allerede har en kommunikasjon med han er det jo ikke noe i veien for at du kan foreslå å møtes. Han har jo allerede vært inne på at dere kan gjøre forskjellige ting sammen, så da kan du jo bare henvise til det og foreslå en dag?

Det trenger ikke å være så komplisert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jentegjest

Når det gjelder spørsmålet ditt vet jeg ikke, men jeg vet at hvis DU tenker at han er sånn så er det mer sannsynlig at han vil oppføre seg sånn, sant? Vi kan gjerne frembringe det vi forventer oss med vår egen oppførsel og holdning...Til en viss grad iallefall. Husk at selv de som vimser rundt blir forelsket og bråstopper - akkurat sånn du selv har gjort nå..! Hehe

Endret av jolie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Singel&sand
Når det gjelder spørsmålet ditt vet jeg ikke, men jeg vet at hvis DU tenker at han er sånn så er det mer sannsynlig at han vil oppføre seg sånn, sant? Vi kan gjerne frembringe det vi forventer oss med vår egen oppførsel og holdning...Til en viss grad iallefall. Husk at selv de som vimser rundt blir forelsket og bråstopper - akkurat sånn du selv har gjort nå..! Hehe

Ja, det stemmer jo... Jeg får bare ta tiden til hjelp og ikke forvente for mye for fort...Jeg treffer han ihvertfall på en ny fest nå til helgen. Blir spennende å se hva som skjer. Kanskje han bare later som ingenting har skjedd...? Huff.

Helgen kan liksom ikke komme fort nok! Samtidig er jeg drittredd for å bli skuffet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...