Gjest Anonymous Skrevet 10. april 2002 #1 Del Skrevet 10. april 2002 Innlegget om sol og onani, ga meg ideen til et spørsmål: Klarer dere å onanere helt lydløst, hvis der må? Altså hvis noen ligger på samme rom, eller hvis man er kåt om natten, og ikke vil vekke din kjære? Jeg klarer å bite i puta/dyna når det går for meg, uten at det kommer en lyd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. april 2002 #2 Del Skrevet 10. april 2002 Lager mye lyd om jeg er alene i rommet. Og om det ikke er så lytt i naborommet.Syntest ikke det egner seg! Det er alltid jeg som sovner først alikevell om kvelden! Han sitter alltid oppe og leser et par timer først Men det har hendt at han vekker meg med å stryke meg på magen. Da tenner jeg fultstendig !!! Og gir fra meg et stønn eller to. Da vil jeg ha sex.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. april 2002 #3 Del Skrevet 10. april 2002 det første mente jeg.. om jeg overnatter andre plasser (hos venninne osv) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amarone Skrevet 10. april 2002 #4 Del Skrevet 10. april 2002 Nei, jeg kommer til et punkt hvor jeg ikke klarer å kontrollere hvor høyt jeg puster. lydløs blir jeg aldri, selvom jeg kanskje ikke bråker sååå mye. Amarone Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. april 2002 #5 Del Skrevet 10. april 2002 ja, har alltid onanert lydløst jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anette Skrevet 11. april 2002 #6 Del Skrevet 11. april 2002 Jeg også, men så har jeg aldri klart å onanere meg selv til en orgasme. Konsentrasjonen er kanskje ikke nok på topp... Liker best at kjæresten min gjør det for meg! Anette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedda-78 Skrevet 12. april 2002 #7 Del Skrevet 12. april 2002 Jada, onanere mens min kjære ligg rett ved sida av og han ikkje oppdagar det er ikkje noko problem. Men nytelsen blir jo bedre om eg kan stønne slik eg vil!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. april 2002 #8 Del Skrevet 29. april 2002 onanerer alltid helt lydløst jeg... bortsett fra hvis jeg vet at jeg er helt alene, og ingen kan høre meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 8. mai 2002 #9 Del Skrevet 8. mai 2002 jeg er også lydløs, det er vibratoren som lager levenet.. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. mai 2002 #10 Del Skrevet 15. mai 2002 He, he - da har vi noe felles frk. Busybody! Klem fra Vannmann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leia Skrevet 15. mai 2002 #11 Del Skrevet 15. mai 2002 klarer ikke å ligge i ro, mååå bevege hoftene, og da blir det jo litt dynerasling... Ellers lydløs. Tror jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tessa Skrevet 16. mai 2002 #12 Del Skrevet 16. mai 2002 DET ER JO IKKE NOE PROBLEMER Å VÆRE LYDLØS! Har dere ikke vært i fengsel dere eller? (tuller!) Men jëg er enig, vibratorer er tingen.. That`s for sure.. Du burde prøve å finne ut av det selv også anette.. tenk om du blir singel.. - eller må i fengsel (ehh???) Ha en fin tur til stjernene! Tessa... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå