Gjest *Mim* Skrevet 6. juli 2008 #1 Skrevet 6. juli 2008 Sommeren er deilig! Vi bor høyt, og er litt trege, så hos meg blomstrer nå peoner, akeleier, roser, valmuer, brennende kjærlighet, takløk, klematis pluss diverse blå blomster.
Gjest Gjest Skrevet 6. juli 2008 #2 Skrevet 6. juli 2008 Det som blomstrer hos meg nå er blomstene mine både de ute og de inne
Gjest Gjest Skrevet 7. juli 2008 #3 Skrevet 7. juli 2008 Peoner, diverse roser, akeleier, floks (?), fredløs, diverse markblomster (kløver, blåklokke, blåknapp, maure osv), keiserliljer, noen valmuer, tusenfryd, kattemynte. Sikkert flere også.
Gjest Gjest Skrevet 7. juli 2008 #4 Skrevet 7. juli 2008 En gigantisk gullregn. Har aldri sett så mye blomster på den før. Men blomstringen synger dessverre nå på siste vers.
Busy Lizzie Skrevet 7. juli 2008 #5 Skrevet 7. juli 2008 Hos meg blomsterer det masse petunia i hagen, tror jeg har gitt de for mye gjødsel for de bare vokser og vokser, men det er jo fint da for det blir så masse fine farger. Har også begonia, petunia, flittig lise, fuschia, sukker erter, roser i div varianter, margariter... masse.. elsker hagen min. Hør også et lite grønnsaksprosjekt gående i år, så tomatene blomster samt det er kommet endel små søte grønne tomater som jeg gleder meg masse til de blir røde og vi kan smake på de. Ha en god sommer alle sammen !
Lurkelia Skrevet 9. juli 2008 #6 Skrevet 9. juli 2008 Hos meg synger peonene på sine siste versj mens rynkerosene er så fulle av blomster at de deiser i bakken. Ser også at rosespireaene kommer hvert øyeblikk nå. - Lurkelia
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå