Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg trenger en shampo og balsam litt raskt og vil bare kjøpe en billig en. Hvilke merker er bra? Kan du anbefale noen? Jeg har litt sensitiv hodebunn...

Finnes det noen bra billigprodukter for å rette håret litt mer ut?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Girly_*
Skrevet

Bed Head Moisture Maniac Shampoo og Conditioner fra strawberrynet.com, det koster 138 kr for 750 ml med sjampo, som er ganske rimelig, vil jeg påstå. Gir glans og glatter ut håret.

Skrevet

Loreal serien synes jeg er bra, koster ca 30 per flaske.

Tror Define har et produkt for å rette ut håret litt.

Gjest hyggelig
Skrevet

Jeg liker gliss serien. Billig og bra når man er blakk. Jeg foretrekker likevel frisørshampo til vanlig.

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg liker gliss serien. Billig og bra når man er blakk. Jeg foretrekker likevel frisørshampo til vanlig.

Enig i at Gliss er god:) Liker også Wella godt. På Europris får du Wella shampo og balsam 400ml til 30 kr, ca. Billig! =D

Gjest Raptuza
Skrevet

Einaste billigsjampoen eg kan bruka er Elvital Shampo og balsam 2 i en. Gjer håret blankt, mjukt og lettgreidd, men dessverre for min del, flatt............

Skrevet

Synes head&shoulders funker bra jeg. Nå har de jo også fått balsam:)

Gjest lillagubban
Skrevet

Alt fra l'oreal, spesielt elvital får jeg tørr hud av, og herbal essess blir jeg sår i hodebunnen av.

Syntse Depend er best, bruker den for sensitiv hodebunn og den for volum og syntes de funker like bra som de dyre jeg har fra redken :) Kjøper foresten redken fra lookfantastic, ikke så dyrt!

Gjest Gjest
Skrevet

Syns faktisk at Sunsilk ikke er så værst :)

Skrevet

Jeg liker også Sunsilk.

Skrevet

Jeg er ganske fornøyd med Charles Worthington London :) Selges på rimi, 60 kr flaska.

• 1 år senere...
Skrevet

Hvor får jeg kjøpt herbal essence, finner den ikke på daglig vare mer.

Skrevet

Er virkelig Redken så dyrt da? 400 ml koster vel kanskje 80 kr på Feelunique? Og ei flaske varer superlenge.

Skrevet

Redken er jo en av de sjampoene flest hodebunner/hår reagerer på, og er egentlig ikke en god sjampo. Her betaler du i dyre dommer for noe som skader håret ditt. Og hvis man likevel skal skade håret sitt, kan man i hvertfall spare penger på det ;)

Skrevet

Hei

Er det noen som har testet Björn Axèn fra Vita, eller John Frieda?

Gjest Gjest_Sandra_*
Skrevet

Jeg liker Wella og Lee Stafford (sistnevnte kan kjøpes på Vita)

Skrevet

Bruker Joico til vanlig. Har lystfavebehandlet hår og da trenger håret proteiner. Joico K-pak er helt fantastisk, men har jeg dårlig råd så syns jeg faktisk at Gliss er helt ok.

Skrevet
Hvor har du dette fra? Syns bare det hørtes litt rart ut :)

Fra alle frisører jeg har gått til (selv de som selger redken), egen erfaring, venners erfaring. Trodde det var common knowledge jeg :klø: Balsam og leave in treatment og sånn er ok, men ikke ting som går i hodebunnen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...