Gjest Gjest_Andrea_* Skrevet 6. juli 2008 #1 Skrevet 6. juli 2008 Mannen min fyller 36 år mens vi er på ferie i utlandet og jeg lurer veldig på hva jeg skal gi han. Det kan jo ikke være noe stort og tungt. Etter å ha lagt mye penger i ferie så har jeg heller ikke så mye penger å bruke på gave, men jeg vil jo veldig gjerne gi han noe. Han fortjener det! Håper det er noen her som har noen gode råd og tips!
Gjest Gjest Skrevet 6. juli 2008 #2 Skrevet 6. juli 2008 Mannen min fyller 36 år mens vi er på ferie i utlandet og jeg lurer veldig på hva jeg skal gi han. Det kan jo ikke være noe stort og tungt. Etter å ha lagt mye penger i ferie så har jeg heller ikke så mye penger å bruke på gave, men jeg vil jo veldig gjerne gi han noe. Han fortjener det! Håper det er noen her som har noen gode råd og tips! Du har vært sammen med mannen din hvor lenge? og du vet ikke hva han vil ha? Du må slutte å bare tenke på deg selv kanskje. Bli litt mindre egoistisk, og ikke bare tenke på hva du vil ha, men hva han kanskje har sagt han ønsker seg eller noe slikt. Du kjenner altså ikke mannen din, men regner med at dine medsøstre på KG vet bedre? stakkars mannen din
Gjest Gjest_Andrea_* Skrevet 7. juli 2008 #3 Skrevet 7. juli 2008 Hehe. Vi har vært sammen i 8 år og jeg kjenner mannen min svært godt. Jeg vet at han ikke ønsker seg noe og også mener at vi ikke har råd til å bruke penger på sånt nå som vi har brukt en del på ferie. Jeg mener likevel at han fortjener en liten ting, noe smått som han ikke vil se ved første øyekast i kofferten og heller ikke tar opp alle kiloene vi har lov til å ha med oss på flyet. Derfor spør jeg om råd og tips til noe som kunne passet. Eventuelt om det er en form for opplevelse jeg kan gi han der vi skal feriere (biltur gjennom Portugal). Det er overhodet ikke synd på mannen min og jeg er langt ifra egoistisk. Men det var en annerledes og morsom kommentar du kom med da
Lissi Skrevet 7. juli 2008 #4 Skrevet 7. juli 2008 Hehe. Vi har vært sammen i 8 år og jeg kjenner mannen min svært godt. Jeg vet at han ikke ønsker seg noe og også mener at vi ikke har råd til å bruke penger på sånt nå som vi har brukt en del på ferie. Jeg mener likevel at han fortjener en liten ting, noe smått som han ikke vil se ved første øyekast i kofferten og heller ikke tar opp alle kiloene vi har lov til å ha med oss på flyet. Derfor spør jeg om råd og tips til noe som kunne passet. Eventuelt om det er en form for opplevelse jeg kan gi han der vi skal feriere (biltur gjennom Portugal). Det er overhodet ikke synd på mannen min og jeg er langt ifra egoistisk. Men det var en annerledes og morsom kommentar du kom med da Gå ut å kjøp litt champagne, sjokolade og jordbær. Stopp en romantisk plass og ha piknik. Er det skikkelig usjenert kan du jo by på deg selv, i et sexy antrekk under kjolen? Et lite bad og en kjapp en bak ei busk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå