Asa Skrevet 6. juli 2008 #1 Skrevet 6. juli 2008 Er det noen andre med One Call som har samme problem i skrivende stund? Farter rundt i leiligheten som en gal for å finne ett sted det går an å sende fra, hehe... Når Iphone kommer bytter jeg abonnement, man får tydeligvis det man betaler for..
ToveM Skrevet 6. juli 2008 #2 Skrevet 6. juli 2008 Har aldri hatt problemer med å snde eller sms med Onecall.
Gjest misa Skrevet 6. juli 2008 #3 Skrevet 6. juli 2008 Kjæresten min har One Call og har aldri hatt problemer. Men som alle mobiloperatører har de vel problemer av og til de også. Håper det ordner seg, jeg kan heller ikke fordra at mobilen lager problemer! -misa
Asa Skrevet 6. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. juli 2008 Jeg har nesten bare hatt problemer. Ettersom jeg er mye i utlandet er jeg nok snart nødt til å bytte til noe annet siden jeg ikke klarer å ringe eller sende sms da. Har kontaktet de ang. problemet og fulgt rådene jeg får, men det samme skjer hver gang. Fremdeles problemer med SMS, vanvittig irriterende.
Jade Skrevet 6. juli 2008 #5 Skrevet 6. juli 2008 Jeg har aldri hatt problemer med One Call. Men jeg fikk heller ikke sendt sms tidligere i kveld. Vet ikke hvor lenge det varte, gadd ikke teste igjen, men det funker ihvertfall nå. Så problemet ligger ihvertfall ikke i telefonen din. Jeg har ikke planer om å skifte mobiloperatør, jeg har aldri hatt problemer med de tidligere, og jeg har aldri betalt mindre i telefonregning enn nå, selv om jeg bruker telefonen mer nå enn tidligere. Har ikke hatt noe problemer i utlandet heller. Har aldri hørt om en mobiloperatør som aldri har hatt problemer. Jeg kan gjerne skifte til et dyrt telenorabonnement. Men det er naivt å tro at man da plutselig får en feilfri operatør fordi man "får det man betaler for". For man gjør ikke det. Noen ganger bør man bare innse at man rett og slett betaler for mye.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå