laperla Skrevet 6. juli 2008 #1 Skrevet 6. juli 2008 Hei:) Har nylig anskaffa meg ansiktsbørsten fra Dermalogica. Den vakke dum. Merker stor forskjell. Huden kjennes veldig ren og ikke minst glatt. Men så kommer spørsmålet mitt; første gangen jeg brukte den... Brukte jeg den sammen med Precleanse. Etter å ha sett på etiketten, slo det mot meg. "Do not use with Precleanse". Åh pokker. Men hvorfor ikke det a? Nå bruker jeg den sammen med cleanser'n og/eller scrub'en altså. Takk på forhånd.
Gjest Gjest Skrevet 6. juli 2008 #2 Skrevet 6. juli 2008 har sikkert noe å gjøre med at precleanse er oljete? Eneste årsaken jeg kan tenke meg. Den er veldig god ellers, ja. Bruker den til daily micro exfoliant jeg.
laperla Skrevet 6. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. juli 2008 har sikkert noe å gjøre med at precleanse er oljete? Eneste årsaken jeg kan tenke meg. Den er veldig god ellers, ja. Bruker den til daily micro exfoliant jeg. Aner ikke... Har sett litt på nettet og sånt, men det står ikke noe om hvorfor en ikke skal bruke de sammen. Kosten ble ikke så brun når jeg brukte den med Dermal clay'en, så da satt jeg igjen med følelsen av at det fungerte bedre med Precleanser. Dette ble veldig innvikla. Fikk i allefall bakoversveis når jeg så hvor brun og stygg den kosten ble. Bruker du den Daily micro exfoliant som rens?
Gjest Gjest Skrevet 7. juli 2008 #4 Skrevet 7. juli 2008 Jeg bruker kun børsten med ultra calming cleanser og daily micro exfoliant. DME bruker jeg hver hveld og lar den ofte ligge på huden rundt 5 min etter at jeg er ferdig med å massere den i ansiktet. Gir litt ekstra glød, men pass på at du ikke har brukt for lite vann. Bruker den om morgenen en sjelden gang hvis jeg føler meg litt lite opplagt, føler huden blir litt freshere. Dette er et av de beste produktene jeg har prøvd! Huden blir ikke like myk som de første gangene jeg prøvde den, men bruker en litt grovere en ca en gang i uken så DME holder huden myk og ren resten av uken. Det clay-produktet kjenner jeg ikke til, men ville ikke brukt den med leireprodukter om det er det det er snakk om:)
laperla Skrevet 8. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. juli 2008 Jeg bruker kun børsten med ultra calming cleanser og daily micro exfoliant. DME bruker jeg hver hveld og lar den ofte ligge på huden rundt 5 min etter at jeg er ferdig med å massere den i ansiktet. Gir litt ekstra glød, men pass på at du ikke har brukt for lite vann. Bruker den om morgenen en sjelden gang hvis jeg føler meg litt lite opplagt, føler huden blir litt freshere. Dette er et av de beste produktene jeg har prøvd! Huden blir ikke like myk som de første gangene jeg prøvde den, men bruker en litt grovere en ca en gang i uken så DME holder huden myk og ren resten av uken. Det clay-produktet kjenner jeg ikke til, men ville ikke brukt den med leireprodukter om det er det det er snakk om:) Så du mener at jeg ikke bør bruke børsten sammen med Dermal clay? Det er vel leire i den. På dermalogica.se står det at børsten kan brukes med alle cleansere fra Dermalogica. (Som nevnt før, står det på børsten at den ikke skal brukes med Precleanse.) Kjempe fornøyd med den børsten altså Huden blir jo så glatt og myk.
Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2008 #6 Skrevet 8. juli 2008 Funker det for deg så er det bare å gjøre det:) Men jeg ville ikke brukt noe som ikke lot seg skylle lett av børsten. Men jeg kjenner ikke til dermal clay...
snooops Skrevet 8. juli 2008 #7 Skrevet 8. juli 2008 Børsten kan vel brukes med alle rensene (bortsett fra preclanse da). Ser ingen grunn til at den ikke skal kunne brukes med dermal clay, tror faktisk det er en kjempebra kombinasjon for å få fet hud med tilstoppede porer helt glatt og ren. Altså; precleanse først, og så dermal clay i kombinasjon med børste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå