Gå til innhold

SATS vs. Elixia

Anbefalte innlegg

Gjest treningsjente
Skrevet

Hei!

Jeg har vært SATS-medlem i mange år, og jeg har vært veldig fornøyd med kjeden og dens tilbud. Likevell, bet jeg på Elixias supertilbud i forbindelse med at de åpner nytt senter Ringnes Park pga god pris, spa o.l. (som ikke SATS har) og at det nye Elixia-senteret vil ligge nærmere meg enn SATS-senterene jeg trener på.

Sammenlikningen av timeplaner hos SATS og Elixia gir meg inntrykk av at SATS har en fyldigere timeplan. Jeg trener mest timer som går på styrke, step og spinning.

Har noen erfaringer med begge kjedene og formening om hvilket som er best?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært medlem av begge, og likte best Elixia, men det kan være fordi jeg trente på en stor Elixia, og en liten Sats. Det var tre saler mot èn, så det ga jo naturlig nok en bedre timeplan. Og finere lokaler. Men Sats har gitt meg bedre oppfølging. Ringer når jeg ikke har vært der på en stund og sånn. Hehe... Så da blir det endel telefoner!

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har også vært medlem av begge (er nå medlem av SATS), før så pleide jeg aldri trene på timer, så jeg har ikke noe erfaring med timene på elixia, men jeg har hørt de er veldig bra, selv om jeg synes de ser ekstremt kjedelige ut (jeg har og hørt at spinningstimene og styrke timene på elixia er ganske bra da). Elixia er en plass hvor jeg kjenner mye mer folk, så da blir det mye mer snakking enn hva det er på SATS, og siden jeg liker å trene alene også videre så liker jeg best SATS :)

Men siden Elixia blir nærmere deg, så kanskje det er lurere å trene der, da får du kanskje mer lyst til å trene?

Gjest Gjest
Skrevet

Hmm, da jeg gjorde den samme sammenligningen hadde Elixia langt flere gruppetimer enn SATS. De har sommertimeplan nå, kanskje derfor SATS har flere nå?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...