Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Har Masterpiece og Masterpiece Max samme gummibørste? Noen som vet hvordan Isadora Boost Up Mascara er i forhold til disse to (kosten)?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har Masterpiece og Masterpiece Max samme gummibørste? Noen som vet hvordan Isadora Boost Up Mascara er i forhold til disse to (kosten)?

Hei:)

Har prøvd begge variantene, og børsten var lik. På Max utgaven var den vel rosa (?). Synes helt klart at Max utgaven ga penest vipper. Den ga både volum og lengde. Faktisk en av bedre mascaraene jeg har vært borti. Og den hadde god holdbarhet. (Og det har jaggu blitt en del...)

Masterpiece ga et veldig naturlig, nærmest usminka vipper.

Har dessverre ikke prøvd den Boost up mascaraen fra Isadora.

Gjest Gjest
Skrevet
Hei:)

Har prøvd begge variantene, og børsten var lik. På Max utgaven var den vel rosa (?). Synes helt klart at Max utgaven ga penest vipper. Den ga både volum og lengde. Faktisk en av bedre mascaraene jeg har vært borti. Og den hadde god holdbarhet. (Og det har jaggu blitt en del...)

Masterpiece ga et veldig naturlig, nærmest usminka vipper.

Har dessverre ikke prøvd den Boost up mascaraen fra Isadora.

Takk:) Har tidligere brukt Masterpiece og likte den utrolig godt. Og billig også:) Tror jeg må kjøpe meg en Masterpiece Max. Liker børsten kjempegodt! =p

Skrevet
Takk:) Har tidligere brukt Masterpiece og likte den utrolig godt. Og billig også:) Tror jeg må kjøpe meg en Masterpiece Max. Liker børsten kjempegodt! =p

Ja, prøv den;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...