Gjest Gjest Skrevet 6. juli 2008 #1 Skrevet 6. juli 2008 Jeg lette etter litt informasjon om en sykdom på pasienthåndboka da disse to herrene dukket opp. Hva gjør de der og hvem er de? Jeg trodde det nettstedet var seriøst. Link: http://www.pasienthandboka.no/ (De to mennene med skjegg)
Gina T Skrevet 6. juli 2008 #3 Skrevet 6. juli 2008 Jeg tror du glemte å legge ut linken til den spesifike siden på pasienthåndoka.no, der du så de to mennene!
Gjest TS Skrevet 6. juli 2008 #4 Skrevet 6. juli 2008 Oi, beklager. Når jeg sjekket nå, var imamene blitt til to korthårede kvinner i dress. Ikke at det gjør det noe mer logisk.. Hm..
Gjest SB Skrevet 18. juli 2008 #5 Skrevet 18. juli 2008 Oi, beklager. Når jeg sjekket nå, var imamene blitt til to korthårede kvinner i dress. Ikke at det gjør det noe mer logisk.. Hm..
Gjest Gjest_Pål_* Skrevet 18. juli 2008 #6 Skrevet 18. juli 2008 Oi, beklager. Når jeg sjekket nå, var imamene blitt til to korthårede kvinner i dress. Ikke at det gjør det noe mer logisk.. Hm.. Bruker dette nettstedet mye, nettopp fordi det er seriøst. Bildene du referer til er bildene til høyre for logoen til Pasienthåndboka. Bildene rullerer og viser alt fra barn til de mennene med skjegg som du refererer til. Bildene er opplagt kun for layout, og du kunne like godt spurt hva de bildene av de rare damene gjør ved siden av logoen til kvinneguiden. Det som sjokkerer meg er at folk lar seg provosere, stille spørsmål ved seriøsiteten til et nettsted, og bli sjokkerte av å se mennesker fra en annen kultur. Jeg trodde de fleste hadde kommet lengre enn det i 2008 (og det tror jeg forsåvidt fortsatt). Det må være en rystende verden for enkelte, man kan jo til og med risikere å se disse mennnene med skjegg på gata levende og vandrende rundt omkring - skummelt!
Gjest Ola Normann Skrevet 21. juli 2008 #7 Skrevet 21. juli 2008 Jeg lette etter litt informasjon om en sykdom på pasienthåndboka da disse to herrene dukket opp. Hva gjør de der og hvem er de? Jeg trodde det nettstedet var seriøst. Link: http://www.pasienthandboka.no/ (De to mennene med skjegg) De to mennene med sjegg er nok ikke to terrorister som skal sladre på deg om du har søkt opp noen ulumske sykdommer. De er to medmennesker, på lik linje med hvilke som helst andre mennesker.. Viser ikke dette at nettstedet er inkluderende og åpent for alle? uansett kjønn, kultur og tilhørlighet? Hva eksakt lar deg tvile på troverdigheten til Pasienthåndboka pga. disse to karene?
Gjest Gjest Skrevet 21. juli 2008 #8 Skrevet 21. juli 2008 Det var vel ikke akkurat at det var to "imamer" som gjorde det utslagsgivende for TS å tvile på seriøsiteten, det var vel kanskje mer det at det ikke tydelig kommer frem at disse bare representerer.. Logo? Illustrasjon av medmennesker? Jeg skjønner heller ikke hva de figurene gjør der (enten det er de mennene eller de damene). Det har ingenting med rasisme å gjøre. Ærlig talt.
Gjest ærlig talt ja Skrevet 31. juli 2008 #9 Skrevet 31. juli 2008 Ærlig talt ja, hvordan skulle dette kunne tolkes til å være en smule diskriminerende?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå