Gå til innhold

Guerlain Terracotta Spray Bronzing Powder Mist SPF 10

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Denne er SÅ fantastisk bra at jeg ville bare anbefale dere her på kg å prøve den!

Den er ganske dyr, men virkelig verdt pengene, en så jevn og brunfarge har jeg faktisk aldri hatt. Hverken som følge av sola eller selvbrunere.

Brunfargen er helt nydelig, en dyp farge som ser naturlig ut, og ikke sånn gul som noen selvbrunere blir. Jeg er kjempefornøyd!

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Er dette en selvbruner egentlig? eller bare sminke, eller begge deler?

Gjest Gjest
Skrevet
Denne er SÅ fantastisk bra at jeg ville bare anbefale dere her på kg å prøve den!

Den er ganske dyr, men virkelig verdt pengene, en så jevn og brunfarge har jeg faktisk aldri hatt. Hverken som følge av sola eller selvbrunere.

Brunfargen er helt nydelig, en dyp farge som ser naturlig ut, og ikke sånn gul som noen selvbrunere blir. Jeg er kjempefornøyd!

er denne til både kroppen og ansiktet? er den vanskelig å påføre jevnt?

Gjest Lacuna
Skrevet

Det er i hvertfall rett og slett solpudder på spray, altså ingen selvbruner.

Gjest Gjest
Skrevet

Husker ikke om den var for både kropp og ansikt, mener det står ansikt og hals på flaska, men jeg bruker den mest på kropp. Tør ikke å spraye noe rett i ansiktet, men tror det er meningen at man skal det.

Bruker den spesielt på legger og armer og bryst, før brukte jeg den bare når jeg skulle ut, men har brukt den oftere i det siste når jeg har vært blek og feks skulle på jobb eller noe.

Det som er så genialt er at fargen ikke smitter av, jeg legger meg i hvite laken om kvelden uten å vaske av, uten noe problem.

Har også dusjet med den på to ganger uten å bruke såpa på bena og den har holdt ut det også.

Men med en gang man tar såpe på så går den bort da, og den ble svakere etter dusj nr 2.

Gjest Gjest
Skrevet
Det er i hvertfall rett og slett solpudder på spray, altså ingen selvbruner.

Ville egentlig ikke ha sammenlignet den med solpudder, selv om jeg skjønner sammenligninga.

Men fargen er mer dekkende enn solpudder, jeg tenker at solpudder kan man se friskere av og LITT brunere ut i ansiktet.

Mens sprayen er bedre på kroppen hvis du vil være BRUN. ikke bare glød altså.

Også er fargen, hvertfall den som er medium, helt nydelig.

Du kan enten spraye jenvnt på, det gjorde jeg før, men for å få litt svakere farge og jevnere bruker jeg hendene til å smøre det jevnt.

Har fått skryt av fargen og når jeg har fortalt at det bare er en spray, så har de sagt at den var så jevn at de ikke ville trodd det.

Skal kjøpe ny når jeg drar på taxfree i sommer, for som sagt den er litt dyr, men absolutt verdt pengene

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...