Lille Lea Skrevet 6. juli 2008 #1 Skrevet 6. juli 2008 Hei alle sammen Noen som vet hvordan man lager hull i buksene sånn at de ser godt brukte ut? Får det ikke til å er redd jeg har ødelagt den nye buksa mi:( Går ikke de hvite stripene.. Her er en link.. http://i17.tinypic.com/4r8j53n.jpg
absinthia Skrevet 6. juli 2008 #2 Skrevet 6. juli 2008 Bruk sandpapir og "puss" der du vil ha hullene, det funker! På slutten av 80-tallet hadde jeg bukser som stort sett besto av hull, så jeg vet hva jeg snakker om
Lille Lea Skrevet 6. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. juli 2008 Bruk sandpapir og "puss" der du vil ha hullene, det funker! På slutten av 80-tallet hadde jeg bukser som stort sett besto av hull, så jeg vet hva jeg snakker om Det skal jeg prøve! Testet ut med saks, det gikk IKKE:( Takk!
Gjest StockDama Skrevet 6. juli 2008 #5 Skrevet 6. juli 2008 bruk de et par år, da ser det autentisk slitt ut
Cowgirl22 Skrevet 7. juli 2008 #6 Skrevet 7. juli 2008 Neglefil er også et fint verktøy.. Har brukt det tidligere. Kjøp sånne engangsfiler, helst litt grove.. blir vel samme som sandpapiret som ble nevt tidligere.
Asa Skrevet 7. juli 2008 #7 Skrevet 7. juli 2008 Å, nå fikk jeg også lyst å finne frem mine slitte jeans. De ligger bakerst i skapet. Har ikke brukt dem på 1 år eller 2.
Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2008 #8 Skrevet 23. oktober 2008 Å, nå fikk jeg også lyst å finne frem mine slitte jeans. De ligger bakerst i skapet. Har ikke brukt dem på 1 år eller 2. hvem faen bryr seg ?
rabagast Skrevet 23. oktober 2008 #9 Skrevet 23. oktober 2008 Fotfil er enda grovere enn sandpapir/neglefil, så det går raskere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå