Gå til innhold

Jeg har en "kosevenn"...

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest anonymios

Hei!

Jeg har havnet i en før helt utenkelig situasjon, men som nå er ganske koselig :D

Jeg har en kamerat og både han og jeg er single, og jeg har overnattet hos han et par ganger (5-6)

Det som er pointet er at begge to bare savnet litt kos og nærhet, og da kunne vi bare utnytte hverandre :lol:

Men, så var det problemet mitt da. Jeg er bare 20 år og har vell ikke allverdens erfaring. Han er 24, og har heller ikke så veldig lang erfaring.

Men han kan jo bare ta på meg ("der nede") og alt er godt, men jeg er så usikker på hva jeg skal gjøre på han!

Jeg bare stryker litt over penisen hans jeg, og det er jo ikke noe spesielt godt sikkert.Men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre når den er så slapp.. den er jo så liten også... :sjokk:

Kan noen her bare fortelle meg om jeg skal ta rundt den hardt? eller ruke fort?? ta på ballene???

JEg er så usikker!!

Og ikke si at jeg må spør han for det har jeg gjort og han sier at jeg bare skal gjøre noe han.

Og så sier han at det ser ut som at jeg er redd den!

Vær så snil noen! Tips om hvordan jeg kan foføre han!! :-? :oops: :oops: :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes det er veldig vanskelig å forklare dette teknisk - man må liksom være litt med... Kan ikke han hjelpe litt til med hånda for å få den stiv da? Så får du eksperimentere - etterhvert blir du mer trygg - og han får jo vist deg åssen han gjør det når han gjør det selv. Så kan du variere ettersom du føler for... og han kan jo fint gi et lite hint når det er godt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonymios

takk for svar! :D

Syns det har vært en link eller noe her fra før av om hvordan en runker og suger..

Dette er så vanskelig.Også har jeg jo lyst og imponere da! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet at iallfall en del gutter blir veldig tent om du kiler dem litt på pungen. Helt fjærlett og forsiktig. Har hørt flere synes det er veldig godt iallfall. Da blir de som regel rimelig stive ganske kjapt... :wink:

Ellers bør du bare prøvde deg fram, gutter er jo så forskjellige og liker så mye forskjellig! Akkurat som oss jenter....

Lykke til! :blunke:

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du må slappe av, lukke øynene og FØLE! Du kan lukte hans feromomer og dere blir bare mer og mer lidenskapelig.

Konklusjon: Let go!!

:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!! koselig å høre at du har fått deg en kosevenn, bare pass på at hensikten er likt for begge parter å at dere ikke involverer for mye følelser i det, hvis det ikke er hensikten. Min kjære liker at jeg begynner med å kysse ham nedover til jeg kommer til penis, for å tirre han litt. Alt variere fra person til person til person om hva man liker. Du kan jo prøve forskjellige teknikker så er du ialefall sikker på hva han liker! ta penis hardt, mykt bruk fantasien når du skal opphisse han.

Lykke til!!!

husk: med øving blir man mester!!!!

Jeg visste heller ikke så mye om suging når jeg ble sammen med min kjære men nå har jeg lært en hel del å vi har et fantastisk bra sexliv:=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest anonymios

takk for gode råd :wink:

Men jeg vet også at han har gjort ett eller annet med forhuden (lagt et lite snitt) p.g.a for trang forhud.

Lurer litt på om jeg kjenner det når jeg suger?om det er vondt for han? og om det ser rart ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Du kan finne en mengde små tips og triks under "sexleker" på www.erotikknett.no der finner du også en steg for steg guide på suging...m.m.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...