MarianneE Skrevet 24. mai 2003 #1 Del Skrevet 24. mai 2003 Siden jeg innbiller meg at jeg er litt kreativ, har jeg funnet ut at jeg vil lage innbydelser til et felles bursdagsselskap Mannen og jeg skal ha. Så er greia: Jeg er noe så inn i h***** tom for idèer! Til bryllupet lagde jeg fine inbydelser med et bilde av oss på utsida, så den idèen er allerede brukt. Jeg vil de skal være enkle, men litt tøffe. Det jeg har av sånt materiale er: *Pakke med alle mulige ark og bølgepapp *Penner i div. farger *mønstersakser Utstyr til decopage (eller hvordan det nå staves) Et tips eller 15, anyone???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 25. mai 2003 #2 Del Skrevet 25. mai 2003 En gang fikk jeg en innbydelse med hovedpersonen plotta inn som hovedoppslag på vg-frontsiden. Det var også en artig tekst til. Husker ikke den nå, men selve konspetet var kult. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 25. mai 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 25. mai 2003 Stilig, men dyrt??? Vi har begrenset med penger, nemelig! Tror jeg skal låne hobbybok av tante og se i den om det er noe der...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 25. mai 2003 #4 Del Skrevet 25. mai 2003 Invitasjonen vi fikk til pappas 50-årsdag var enkel, koselig og passende. På fremsida der er det en skikelig koselig bamse. En bjørn altså. Min pappa heter Bjørn (han heter Bjørn, elsker honning og er en barnevennlig "koseonkel" som alle ungene liker) Ja, den bamsen på fremsida den bare "er" min pappa. Det jeg skal frem til her er at det trenger ikke være så vanskelig og komplisert for å være bra.... Bilder/tegninger som symboliserer noe kan lett trekke frem smilet hos mange, selv om invitasjonen enkelt og greit er skrevet ut på vanlig papir på printeren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 25. mai 2003 #5 Del Skrevet 25. mai 2003 Stilig, men dyrt??? Vi har begrenset med penger, nemelig! Dyrt nei!! Alt fikse du jo selv på pc èn. Trenger bare litt pc kunnskaper, så er det i boks. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 25. mai 2003 Forfatter #6 Del Skrevet 25. mai 2003 Alt fikse du jo selv på pc èn. Trenger bare litt pc kunnskaper, så er det i boks. :blunke: Tro meg, mine PC-kunnskaper er IKKE noe og skryte av!! Skal gjøre et forsøk, for det hørtes jo ganske kult ut! Takk for et kjempe stilig forslag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå