Gjest Gjest Skrevet 6. juli 2008 #1 Del Skrevet 6. juli 2008 Fikk lønnslippen min her om dagen og det viser seg at jeg har fått litt mindre utbetalt enn jeg pleier. Både jeg og sjefen har ferie og i tillegg er jeg i oppsigelsestiden så jeg skal ikke tilbake på jobben. Hvem tar jeg kontakt med? Lønningskontoret i bydelen? Det er Oslo kommune som er arbeidsgiver, og det er klin umulig å finne noe på hjemmesidene deres. Noen som kan hjelpe? Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 6. juli 2008 #2 Del Skrevet 6. juli 2008 Fikk lønnslippen min her om dagen og det viser seg at jeg har fått litt mindre utbetalt enn jeg pleier. Både jeg og sjefen har ferie og i tillegg er jeg i oppsigelsestiden så jeg skal ikke tilbake på jobben. Hvem tar jeg kontakt med? Lønningskontoret i bydelen? Det er Oslo kommune som er arbeidsgiver, og det er klin umulig å finne noe på hjemmesidene deres. Noen som kan hjelpe? Takk for svar Hvis du jobber i en bydel, så ta kontakt med lønningskontoret der. De vil kunne hjelpe deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. juli 2008 #3 Del Skrevet 6. juli 2008 Ja, men jeg finner ikke tlf eller mail til lønningskontoret verken på hjemmesidene eller gulesider Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 7. juli 2008 #4 Del Skrevet 7. juli 2008 Ja, men jeg finner ikke tlf eller mail til lønningskontoret verken på hjemmesidene eller gulesider Ring 02 180 som er sentralbordnummeret til kommunen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå