Gjest Mann30 Skrevet 8. juli 2008 #21 Del Skrevet 8. juli 2008 Det tror jeg nok det er, men de spiller selv. Alle damer spiller, mens bare noen menn gjør det. Menn som spiller spillet gjør dette nettopp fordi det er dette damene vil ha. Jeg tror at de aller fleste menn ville vært ærlige fra starten, og fortalt/vist akkurat hva de ønsker. Men etter å ha sett og opplevd hundrevis av eksempler på at dette ikke er veien å gå, så slutter de med dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 8. juli 2008 #22 Del Skrevet 8. juli 2008 Tror nok en del kvinner opplever det motsatt. Hvor mange har ikke truffet menn som bare er ute etter sex, men som later seg interessert for å få et nummer? (for eksempel) Er ikke det også et spill? Jeg er ærlig og rett fram i møte med menn, det betyr ikke at jeg sier alt, men det jeg sier det er sant, jeg spiller ikke, men ja at jeg opplever at menn antar jeg spiller, fordi de er vant til det, ja det skjer. Og det er kjedelig.... for oss som ikke spiller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mann23 Skrevet 8. juli 2008 #23 Del Skrevet 8. juli 2008 Det tror jeg nok det er, men de spiller selv. Å kjenne "spillet" har veldig lite med å ha lest "The game" å gjøre. Det er bare en manual for de som ikke klarer å ta det naturlig. The game er ikke annet enn skjønnliteratur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2008 #24 Del Skrevet 8. juli 2008 Menn spiller, i høyeste grad. Menn i alderen 18-40 er kun ute etter sex. Tenk så enssporet... Når menn får mer erfaring - på alle plan - begynner de å forstå at "oi, det går an å være interessert i andre ting også!" Også plutselig starter mennene å sette litt pris på en god middag, stearinlys, en klem og noen samtaler også. De vpkner, men de gjør det sent. Derfor velger de smart, de unge kvinner som velger en mann som er noe eldre enn dem selv ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mann30 Skrevet 8. juli 2008 #25 Del Skrevet 8. juli 2008 Menn spiller, i høyeste grad. Menn i alderen 18-40 er kun ute etter sex. Tenk så enssporet... Når menn får mer erfaring - på alle plan - begynner de å forstå at "oi, det går an å være interessert i andre ting også!" Også plutselig starter mennene å sette litt pris på en god middag, stearinlys, en klem og noen samtaler også. De vpkner, men de gjør det sent. Derfor velger de smart, de unge kvinner som velger en mann som er noe eldre enn dem selv ;-) Det med at alle menn i alderen 18-40 kun er ute etter sex er feil. Det er egentlig ikke mer å si om det. Men menn er opptatt av sex, og det er vel kanskje ikke så rart. Det er jo en grunn til at vi er 6 milliarder på denne planeten. Og en annen ting - hvordan kan kvinner bestemme at middag med levende lys er bedre enn sex. Utrolig frekt synes jeg, å påstå at dine/deres preferanser, moralsk sett er de eneste riktige... Det er jo f.eks. ikke sjelden at man hører at kvinner skamløst fortelle at det er bedre å være opptatt av personlighet enn utseendet. Jeg tror det er på tide å godta at menn og kvinner er skrudd sammen litt forskjellig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2008 #26 Del Skrevet 8. juli 2008 Alle damer spiller, mens bare noen menn gjør det. Menn som spiller spillet gjør dette nettopp fordi det er dette damene vil ha. Jeg tror at de aller fleste menn ville vært ærlige fra starten, og fortalt/vist akkurat hva de ønsker. Men etter å ha sett og opplevd hundrevis av eksempler på at dette ikke er veien å gå, så slutter de med dette. Signerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 8. juli 2008 #27 Del Skrevet 8. juli 2008 Tråden er ryddet. -jolie (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2008 #28 Del Skrevet 8. juli 2008 Ja takk: En mann som sparer litt på komplimentene og de store ordene i starten, som ikke er for ivrig på meldinger og telefoner Sånn fungerer det, og det er dessverre litt trist. Når jeg treffer ei jeg liker ekstra godt, så blir jeg gjerne ivrig og bobler av entusiasme. Sender meldinger kjapt, svarer med en gang osv - synes det spillet blir så falskt. Tror dette virker avtennende for damer, sitter igjen med det inntrykket etter en del episoder der hun ganske snart blir lunken (selv om hun virket positiv først). Hvor trist er ikke det. Jeg får vel hive meg på spillet jeg og, og slukke den entusiasmen jeg har inni meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 8. juli 2008 #29 Del Skrevet 8. juli 2008 Tråden er ryddet. -jolie (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2008 #30 Del Skrevet 8. juli 2008 Da jeg møtte min store kjærlighet spilte ingen av oss et spill. Naturligvis prøvde vi å vise oss fra våre beste sider (være ren og velstelt, ikke pille seg i nesa, holde en samtale gående uten å gjespe, være normalt høflige og greie), men vi lot ikke som vi var andre enn oss selv. Ingen av oss var "ute etter" noe spesielt. Vi møttes med åpent sinn. Og det var en herlig måte å møtes på! Ingen usikkerhet, ingen liksom-leker. Bare to åpne og ærlige mennesker som snakket sammen, likte det de så og hørte, og så falt pladask. Vips var vi et par! Tok vel et par uker før vi kalte oss kjærester offisielt, men ting utviklet seg fort. Nå har vi bodd sammen i to år, og nyter livet uten spill. Utenom et slag biljard iblant da. Hvorfor kan ikke alle bare være seg selv? Det er jo DA man ser om man har grunnlag for å falle for en annen. Om en person oppfører seg som selve drømmemannen/drømmekvinnen, for så å vise sitt sanne ansikt etter kort tid, så har jo to personer kastet bort tida si på fjas. Denne metoden er selvsagt glitrende når man er ute etter en ONS eller kort flørt. Men for dem som ser etter noe mer seriøst og varig: Vær deg selv!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bianca Skrevet 9. juli 2008 #31 Del Skrevet 9. juli 2008 Da jeg møtte min store kjærlighet spilte ingen av oss et spill. Naturligvis prøvde vi å vise oss fra våre beste sider (være ren og velstelt, ikke pille seg i nesa, holde en samtale gående uten å gjespe, være normalt høflige og greie), men vi lot ikke som vi var andre enn oss selv. Ingen av oss var "ute etter" noe spesielt. Vi møttes med åpent sinn. Og det var en herlig måte å møtes på! Ingen usikkerhet, ingen liksom-leker. Bare to åpne og ærlige mennesker som snakket sammen, likte det de så og hørte, og så falt pladask. Vips var vi et par! Tok vel et par uker før vi kalte oss kjærester offisielt, men ting utviklet seg fort. Nå har vi bodd sammen i to år, og nyter livet uten spill. Utenom et slag biljard iblant da. Hvorfor kan ikke alle bare være seg selv? Det er jo DA man ser om man har grunnlag for å falle for en annen. Om en person oppfører seg som selve drømmemannen/drømmekvinnen, for så å vise sitt sanne ansikt etter kort tid, så har jo to personer kastet bort tida si på fjas. Denne metoden er selvsagt glitrende når man er ute etter en ONS eller kort flørt. Men for dem som ser etter noe mer seriøst og varig: Vær deg selv!!! Hvor gammel er du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. juli 2008 #32 Del Skrevet 9. juli 2008 Tror bare folk har blitt mer kyniske, og bare skanner igjennom utallige folk i en utvelgelsesprosess for å finne den som passer best. Nesten som om de tror de er bacheloren på tv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. juli 2008 #33 Del Skrevet 9. juli 2008 Tror bare folk har blitt mer kyniske, og bare skanner igjennom utallige folk i en utvelgelsesprosess for å finne den som passer best. Nesten som om de tror de er bacheloren på tv. Selvsagt. Kan dere jenter være kyniske, så kan faen meg vi også være det. Watch and learn.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 9. juli 2008 #34 Del Skrevet 9. juli 2008 Tråden er ryddet iht reglene. -jolie (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_hei_* Skrevet 13. juli 2008 #35 Del Skrevet 13. juli 2008 Gutter som ignorerer jenter og holder dere undrende er og blir mer ettertraktet. Når de først bestemmer seg for å ha hu jenta som går å undrer seg om han liker henne, vel, så får han henne 100% av gangene Dette VET jeg. Jeg var en av pysene, gjorde alt jentene ville etc, fikk aldri ei jente med meg hjem. Ved å være litt tease, og være småfrekk så scorer jeg som aldri før Virkelig? Jeg og alle mine nærmeste jentevenner avviser alltid "teasere". Personlig synes jeg ikke det finnes noen større turn off en jojo-oppførsel. Det kjipeste jeg vet er menn som først viser interesse og så gjør seg demonstrativyt "kostbare" for så å vise interesse igjen. Da er den døra stengt her i gården. Slik jeg ser det er ikke smisking det eneste alternativet til å være bad boy. Smisking og desperathet er heller ikke kult, det synes vel verken menn eller kvinner. Det går an å vise interesse uten å være desperat. Avslappet interesse er det mest tiltrekkende i verden: Fyren tør å vise at han er virkelig interessert, men hans verden går liksom ikke under om du avviser ham heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bolledeig Skrevet 14. juli 2008 #36 Del Skrevet 14. juli 2008 Tråden er ryddet Reglene Bolledeig - mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 14. juli 2008 #37 Del Skrevet 14. juli 2008 Tråden stenges etter gjentatte avsporinger og regelbrudd. -jolie (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg