Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har litt lyst til å se Spelet på Stiklestad i år, har to gutter på 8 og 9, er de for unge? Noen med erfaringer? Det er masse for unger på dagtid ser jeg, men det var liksom spelet jeg lurte på ?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Hei! når jeg gikk på barneskolen så vi det i 6.klasse. Det gikk veldig fint og jeg har ingen varige mën

Gjest dalieo
Skrevet
Hei! når jeg gikk på barneskolen så vi det i 6.klasse. Det gikk veldig fint og jeg har ingen varige mën

:-D

Skrevet

Jeg tror ikke at 8-9-åringer vil få noen mén av Spelet.

Men det kommer jo litt ann på hvordan barna er også da - noen tåler jo mer enn andre.

Men sånn generelt er det jo ikke mye man får sett (min erfaring fra i fjorårets Spel var at det var mye "sex" og lite kamp, altså man får sett mer av seksuell karakter, enn av kampscener)

Gjest Gjest
Skrevet

Må prøve å sitere to gutter jeg overhørte der i fjor som kanskje var rundt 10-årsalderen.

Gutt 1: æ syns det va kjedli i starten

Gutt 2: æ syns det va kjedli på slutten og æ

:fnise:

Så det kommer nok veldig an på barna tror jeg. Jeg er voksen, og syntes strengt tatt ikke det var så underholdende. Men som du sier, mye å gjøre for barn der på dagtid også.

Gjest Gjest_Laila_*
Skrevet

Jo, de tåler jo å se spelet. Men gidder de å sitte i ro så lenge? Å får de noe utbytte av det? Skjønner de stort ut av det? Vrient språk og vanskelig å høre hva som blir sagt. Tung historie.

De er vel store nok til å kunne være på hotellet alene imens. Så kan du og din kjære kose dere med Spelet. For det er jo verd en titt! Absolutt! Men jeg tror kanskje målgruppen er voksne.

Skrevet

jeg ble tatt med på spelet fra jeg var ganske liten, kanskje fem seks år. Jeg syntes nok ikke det var det mest interessante, krigsscenene var jo litt spennende da, masse hester og folk på scenen :) Vet ikke hvordan det er nå, men på den tiden var det store gressslettet og lekeområder lengst bak på tribunen hvor vi minste barna fikk tumle omkring. Og det syntes vi bare var gøy så lenge været var bra ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...