Gå til innhold

Har noengang kvinnelige norske kjendiser stått fram


Gjest Gjest_Beate_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Beate_*

Eg kan ta feil, men eg har inntrykk av at viss en kjendis står fram med drikkeproblem så er det en mann. Kjem nokon på kvinnelige kjendiser her til lands som har vedgått å ha eit nært forhold til flaska?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Avdøde Grethe Kausland gjordet det, men mener hun ble tørrlagt!

Finns nok mange kjente kvinnelige og mannlige kjendiser som har hatt eller har et alkoholproblem som ikke har stått fram!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tara1

Det er flere både mannlige og kvinnelige kjendiser som er åpne om sitt alkoholmisbruk i det private, men som ikke ser behovet for å "stå fram" for hele Norges befokning.

Det er mange som skiller klart mellom privatliv og offentlig liv, akkurat som alle oss andre som ikke er kjendiser.

Alle trenger ikke vite alt om mitt privatliv, akkurat som jeg ikke trenger vite alt om "kjendisenes" privatliv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Jeg ser ikke Hotell Ceasar, men er ikke hun en rolle i den serien?

Det kan jo virke som om det er mer akseptert at menn står frem som alkiser enn at kvinner gjør det. Jeg mener, til nå kommer vi bare på Grethe Kausland og Heidi Hauge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg vet om flere kvinnelige advokater, kunstnere og kongelige / kongevenenr som drikker og kan kan kalles alkiser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bolledeig

Hvis man ser bort fra at jeg ikke ser helt hvorfor man skal prøve å liste opp dette her, så tror jeg en viktig årsak kan være at man ikke reklamerer med sykdommen sin i showbusiness. Hvem vil ansette en som sier over et fem siders intervju i Dagbladet (f.eks.) at de ikke klarer å starte dagen uten å drikke seg en pils eller fem?

Slike "avsløringer" kommer kanskje mer når karrieren er på hell, eller når det smeller skikkelig (av typen Sturla Berg Johansen, som har gjort en fantastisk jobb med å komme tilbake på tross av problemene). Om folk vil holde sykdommen sin for seg selv, forstår jeg og respekterer jeg det. Vi har ikke noe krav på å ha all info om alle kjendiser, tross alt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...