Rexina Skrevet 6. juli 2008 #1 Skrevet 6. juli 2008 (endret) Hei:) Jeg vet at alle sier at man ikke kan bruke noe sammen med Exuviance. Ingen andre merker ved siden av, sidne serien inneholder Pha-fruktsyrer. Den serien er den beste jeg har prøvd, men det samme er grønnleire og jojobaolje på huden også. Nå bruker jeg de to sistnevnte med Clinique-produkter, fordi jeg er redd for å bruke det sammen med Exuviance.. (Vil tro at huden blir enda jevnere og uten de få hormonelle kvisene hver måned med Exuviance..) Noen som vet om det har noe å si å blande sånn? Grønnleire og jojobaolje er jo 100% naturlig. Bruker jojobaoljen som nattkrem og under dagkremen og grønnleiremasken en-to ganger i uka:) Endret 6. juli 2008 av Rexina
Parfumfreek Skrevet 6. juli 2008 #2 Skrevet 6. juli 2008 Så fint at Exuviance passet for deg Jeg tror ikke det gjør noe skade å kombinere Exuviance med andre produkter, så lenge de andre produktene ikke inneholder fruktsyrer. Eller tar jeg helt feil? Jeg har gjort det, og det har gått helt fint. Gjorde en blemme med Exuviance og MD Formulation solkrem en gang .. Det var ikke lurt
Rexina Skrevet 7. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. juli 2008 MD og Exuviance inneholder jo fuktsyre begge to (som du vet) og derfor kan det gå riktig galt:P Liker veldig godt produktene. Har purifying gel og balancing toner, men likte ikke at det var alkohol så jeg bestilte den soothing toneren fra ebay og den likte jeg bedre. Nå har jeg bestilt den antibakterielle rensen mot kviser også, fordi jeg ser for meg at den er litt mer mild enn den grønne rensen.. (Det står at den funker for både tørr, sensistiv og fet hud med kviser, og jeg får noen hormonelle greier med jevne mellomrom). Liker veldig godt essential fluid og nattkremen (complex). Hvilke produkter bruker du nå da, og hvilken hudtype har du? Bruker du forskjellige produkter for vinter og sommer?
Parfumfreek Skrevet 8. juli 2008 #4 Skrevet 8. juli 2008 MD og Exuviance inneholder jo fuktsyre begge to (som du vet) og derfor kan det gå riktig galt:P Liker veldig godt produktene. Har purifying gel og balancing toner, men likte ikke at det var alkohol så jeg bestilte den soothing toneren fra ebay og den likte jeg bedre. Nå har jeg bestilt den antibakterielle rensen mot kviser også, fordi jeg ser for meg at den er litt mer mild enn den grønne rensen.. (Det står at den funker for både tørr, sensistiv og fet hud med kviser, og jeg får noen hormonelle greier med jevne mellomrom). Liker veldig godt essential fluid og nattkremen (complex). Hvilke produkter bruker du nå da, og hvilken hudtype har du? Bruker du forskjellige produkter for vinter og sommer? Det med å blande fruktsyrer har jeg erfart og lært ja .. Jeg liker også best Soothing toner, og bruker Gentle Cleansing Cream. Antibakteriell rens er mild ja, og den liker jeg også veldig godt. Tror jeg må skaffe meg den igjen. Jeg bruker essential fluid på sommeren og essential cream på vinteren. Bytter litt på med nattkrem også - Den vanlige som regel, og bytter på med extra rich på vinteren. Masken har ekkel lim-konsistens .. men resultatet er meget bra, så den MÅ jeg bare ha. Jeg liker å ha et bra utvalg av produktene, og bytte litt på etter behov - huden min svinger veldig! De er jo så billig på Ebay, så det er mulig å hamstre litt Huden min er nok ganske lik din, men etter jeg begynte med Exuviance får jeg sjelden kviser
LadyInRed Skrevet 8. juli 2008 #5 Skrevet 8. juli 2008 ifl en hudpleier jeg gikk til tidligere skal man ikke bruke oljene fra decleor under produkter fra MD, så vil tro det samme blir for jojobaolje og excuivance. Men de kan brukes hver for seg da (feks en på dagtid og den andre om natta) jeg bruker selv produktene, men kjøper hos hudpleier ettersom det ikke er så lett å få tak i det på nett når det ikke sendes utenfor USA. Har ikke prøvd ebay særlig før, men tror jeg får sjekke priser der nå kjøper dere fra noen spesielle fra ebay?
Rexina Skrevet 8. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 8. juli 2008 Hvilke produkter bruker du, Ladyinred? Har masken forresten.. vet ikke helt om jeg liker den.. Er litt mye alkohol i den synes jeg.. Kjøper fra Skincare Avenue;) Synes de er bra. Har bestilt en toner og nattkremen derifra og det kom i en pakke ufortollet. Også venter jeg på den antibakterielle rensen fra de:) Har tatt en Exuviance pause nå, og bruker Clinique, og selv om porene mine er ikke eksisterende og huden er jevn og fin, får jeg noen merkelige utbrudd ved neseroten, langs kjevebeina, og på kinnet (??).. Det er hormonelt, men ikke fint. utenom disse utbruddene er huden perfekt så irriterer meg skikkelig. Når den andre rensen kommer, skal jeg teste det for fullt igjen!:D gleder meg faktisk litt.. hehe.. Liker jo Exuviance best.
snooops Skrevet 8. juli 2008 #7 Skrevet 8. juli 2008 Sånn jeg har forstått det, så kan man bruke oljer sammen med fruktsyrer. Fruktsyrene skal da påføres på ren hud, og man skal vente en halvtime før man påfører olje, sånn at syren ikke blir nøytralisert og mister sin virkning. Dette vil vel i praksis si at Decleor (oljene) og MD og Exuviance sine kremer med syrer ikke fungerer sammen siden begge egentlig skal påføres rett på huden.
LadyInRed Skrevet 8. juli 2008 #8 Skrevet 8. juli 2008 Hvilke produkter bruker du, Ladyinred? først litt om min hudtype (har nok litt annerledes hud enn deg, så kanskje det jeg bruker i serien ikke vil funke for deg): jeg har blandingshud med veldig tørr overhud og fet overhud. jeg får ikke så mye kviser (relativt sett iallefall), men har et stort problem med hudormer og får lett glinsete hud. ble mye bedre når jeg sluttet med produkter for litt fet ut, og derfor bruker jeg stort sett produkter for normal hud samt mye fuktighetmaske. bruker: fundamental multi-protective fluid for sensitiv hud den vanlige nattkremen den hvite rensen det gule ansiktsvannet samt masken (som jeg er helt hekta på!) jeg prøvde meg litt fram ved å kjøpe to av reisesettene, pluss at jeg kjøper produktene av min faste hudpleier som kjenner huden min. har brukt produktene fast i noen mnd og er fornøyd så langt. serien er nok noe av det beste jeg har brukt (og jeg har brukt mye!!). liker også dermalogica, men har aldri funnet en dagkrem som passer i den serien- og kremen er egentlig alfa &omega for min del når jeg skal finne meg en serie. bruker ellers også grønn leiremaske som deg jojobaolje har jeg lest mye om her på KG, og har selvfølgelig også kjøpt-men latt den stå på badehylla siden det. He he, blir ofte sånn meg meg Men skal prøve det nå som "nattkrem" ikveld! ------------ er det ellers noen her som har prøvd noen av "spesialproduktene" til Exuviance?
LadyInRed Skrevet 10. juli 2008 #9 Skrevet 10. juli 2008 Kjøper fra Skincare Avenue;) Synes de er bra hvor lang tid tar det før du mottar det, sånn ca?
Rexina Skrevet 10. juli 2008 Forfatter #10 Skrevet 10. juli 2008 Bestillte 29. juni og fikk den i går:) Det tok ca 2 uker da! og rett hjem i postkassa. Ganske greit:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå