Gjest Tromsø Pia Skrevet 6. juli 2008 #1 Skrevet 6. juli 2008 Hei. Skal gifte meg i aug. Har kjøpt en nydelig stroppløs a-formet kjole, og slør. Det jeg da lurer på er hvordan jeg skal ha håret..? Klarer ikke bestemme meg hva som passer best, oppsatt hår eller å bare feste det "øverste håret" og ha resten løst hengende?? Hva synes dere? Jeg regner med at jeg blir å ta av sløret iløpet av kvelden, og da kunne det ha vært greit å hatt litt hår hengende nedover ryggen..kanskje.. men synes vel slør passer best til oppsatt hår kanskje.. -veldig usikker som sagt..-
Gjest Gjest Skrevet 6. juli 2008 #2 Skrevet 6. juli 2008 Hei. Skal gifte meg i aug. Har kjøpt en nydelig stroppløs a-formet kjole, og slør. Det jeg da lurer på er hvordan jeg skal ha håret..? Klarer ikke bestemme meg hva som passer best, oppsatt hår eller å bare feste det "øverste håret" og ha resten løst hengende?? Hva synes dere? Jeg regner med at jeg blir å ta av sløret iløpet av kvelden, og da kunne det ha vært greit å hatt litt hår hengende nedover ryggen..kanskje.. men synes vel slør passer best til oppsatt hår kanskje.. -veldig usikker som sagt..- Det det avhenger mest av er vel egentlig ansiktsformen din, så hvordan er den?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå