Gå til innhold

Ideer til hva jeg kan spise i dag som jeg er dårlig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har mensensmerter i dag og føler meg veldig pjuskete. Har ikke en av de verste kulene (enda i hvertfall) denne gangen og har faktisk apetitt. Jeg har lyst til å bruke dagen til å ligge på sofaen med fine filmer/bøker og god, enkel mat. Er for dårlig til å diske opp ting, så det må være lettvint.

Men jeg vet ikke hva jeg har lyst på.. Jeg har ikke lyst på junk, sjokolade og potetgullting.

Jeg har lyst på god, ren, frisk mat som gjør godt for kropp og sinn. Jeg spiser ikke kjøtt, men fisk. Det må være mat som ligger lett i magen, magen har liksom nok å styre med i dag som det er. Trenger ideer til mat for resten av dagen inkludert snacks, for jeg klarer ikke å komme på noe jeg har lyst på.

Har noen av dere noen ideer?

:)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Kanskje litt seint nå, men jeg mener det er bra å få i seg jern. F eks spinat i suppe, omelett, pai eller dampet som tilbehør til (stekt) fisk. Også har jeg også lest at man godt kan unne seg litt sukker disse dagene. Selv er jeg glad i lakris...

Skrevet

Å, lakris, det hadde vært godt! Mon tro om man fortsatt kan kjøpe sånne ekte lakrisstenger på helsekosten?

Spinat skal jeg huske på til neste gang.

Ellers har dagen bestått av sushi, sjokolade, potetgull, linserett, masse vann og masse smertestillende :)

Kjøpte en vannmelon også, men har ikke orket å skjære den opp.. :sjenert:

Det blir jeg nok glad for i morgen tidlig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...