Gjest Gjest_Dina_* Skrevet 6. juli 2008 #1 Skrevet 6. juli 2008 Som tidligere neglebiter, som endelig har klart å slutte lurer jeg på hvilken type neglefil som er best, og mest skånsom for neglene? Har ikke så mye peiling på dette, men etter mange år med neglebiting er neglene mine veldig skjøre, og tåler ikke så mye. Vil derfor gjerne bruke en type neglefil som ikke er så "brutal".... Håper noen har peiling, og kan hjelpe meg!
Rexina Skrevet 6. juli 2008 #2 Skrevet 6. juli 2008 Biter også negler og når jeg først klarer å spare er de veldig myke. Liker glassfil best.
Catzy Skrevet 6. juli 2008 #3 Skrevet 6. juli 2008 Den neglfilen jeg har vært mest fornøyd med, var en bred med "diamantstøv" jeg kjøpte i England. Den er dessverre blitt borte under flytting. Så jeg kjøpte en glassfil for noen uker siden, og er veldig fornøyd med den jeg kjøpte. Fant den på Lindex, kostet 99 kr. Den er snill, men effektiv. IKKE kjøp sånne pappbrett med sandpapir på. De er altfor grove, selv for sunne negler. På H&M har de noen som er myke og brede. Det er en slik jeg har bruk siden jeg rota bort diamantfila mi. De er også greie, har 2 forskjellige grader av grovhet og er rimelige, men må byttes ut etter en stund.
Possibly Skrevet 6. juli 2008 #4 Skrevet 6. juli 2008 Jeg kjøpte en neglefil av glass på et apotek. Den er god.
Gjest Gjest Skrevet 6. juli 2008 #5 Skrevet 6. juli 2008 Har kjøpt en Alessandro neglefil. De har filer for forskjellige negletyper..veldig god syns jeg:)
Gjest Bloom Skrevet 6. juli 2008 #6 Skrevet 6. juli 2008 Har kjøpt en Alessandro neglefil. De har filer for forskjellige negletyper..veldig god syns jeg:) De syns jeg er veldig gode også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå