Nicky B Skrevet 24. mai 2003 #2 Skrevet 24. mai 2003 Ja, Blue bestaar av Antony Costa, Duncan James,Lee Ryan og Simon Webbe.
Nicky B Skrevet 24. mai 2003 #5 Skrevet 24. mai 2003 What? :o Guttene i Blue lekre...? Her maa jeg bare si at jeg er veldig uenig! Har hatt den "glede" av og se de live helg etter helg paa diverse ungdomsprogram :oops: og kan ikke si at noen av de er no spes. Duncan er en skikkelig ladies man, Lee er skikkelig fjortis og arrogant. Kan strekke meg til og si at Antony og Simon ikke er saa ille da... Sorry!
Gjest care Skrevet 24. mai 2003 #6 Skrevet 24. mai 2003 Sorry! Smaken er som baken, delt i to og kan ikke diskuteres
Arwen Skrevet 24. mai 2003 Forfatter #7 Skrevet 24. mai 2003 Takk for svar. Liker også de best av alle boybandene synd han jeg synes er penest er så ung :cry: :oops:
Arwen Skrevet 24. mai 2003 Forfatter #9 Skrevet 24. mai 2003 fant den.. hvis andre leter er den her http://www.officialbluefanclub.com/
Megan Skrevet 24. mai 2003 #10 Skrevet 24. mai 2003 Huff, nei. De ser alt for boy band ut... *lurer på hvorfor*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå