NemoLinn Skrevet 6. juli 2008 #1 Del Skrevet 6. juli 2008 Er det skadelig å spise sitron og lime, eller å ha sitronskiver og limeskiver i drikkevannet når man er gravid? Har sett på flere sider på internett, men det står ingenting om sitron og lime. Vil jo anta at det er greit med sitron og lime, men vil gjerne høre fra andre som har litt mer erfaring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrsSJ Skrevet 6. juli 2008 #2 Del Skrevet 6. juli 2008 Det er helt greit med både sitron og lime :-D Så lenge det ikke står på listen til mattilsynet, så mener jeg det er trygt å spise. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kitten Skrevet 6. juli 2008 #3 Del Skrevet 6. juli 2008 MrsSJ har rett. Følg listen til mattilsynet og ikke finn på flere ting å holde seg unna.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. juli 2008 #4 Del Skrevet 6. juli 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanbto Skrevet 6. juli 2008 #5 Del Skrevet 6. juli 2008 hørt om flere som har knasket i seg sitron gjennom hele svangerskapet fordi dette var noe de "måtte" ha flere ganger om dagen (altså tygget på hele sitroner). bortsett fra at jeg ville hatt store problemer med halsbrann om jeg skulle spist dette, er det hverken farlig el annet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SummerJoy Skrevet 6. juli 2008 #6 Del Skrevet 6. juli 2008 Hvorfor skulle dette være farlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jade Skrevet 6. juli 2008 #7 Del Skrevet 6. juli 2008 Vask ihvertfall frukten (som man uansett skal), eller ta av skallet, pga sprøyting osv. Ellers har jeg ikke hørt om frukt som er skadelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Mim* Skrevet 6. juli 2008 #8 Del Skrevet 6. juli 2008 Har aldri hørt noe om det skulle være skadelig for gravide? Jeg synes det er ekstra deilig med sitron nå, men kjøper økologisk fordi jeg ikke vil ha giftig skall. Bruker en del sitronskiver i vann og brus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. juli 2008 #9 Del Skrevet 7. juli 2008 Kjøp økologisk, vask skallet (pga forurensing og at det alltids kan være feilmerket), og pass på tannhelsen din med å drikke en slurk rent vann på slutten av drikkerunden. Verre er det ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
themy Skrevet 2. mars 2014 #10 Del Skrevet 2. mars 2014 Jeg gomler sitron ^^ ikke skadet meg enda ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2014 #11 Del Skrevet 3. mars 2014 Er det skadelig å spise sitron og lime, eller å ha sitronskiver og limeskiver i drikkevannet når man er gravid? Har sett på flere sider på internett, men det står ingenting om sitron og lime. Vil jo anta at det er greit med sitron og lime, men vil gjerne høre fra andre som har litt mer erfaring. Hvor får dere slike teite ting fra? Hvorfor i alle dager skulle det vært farlig? Og du, forresten: Ikke finn på å spise purre eller mais!!! Anonymous poster hash: 0a375...df7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå