jamie Skrevet 24. mai 2003 #1 Skrevet 24. mai 2003 Kommer snart på kino!! Åh, jeg gleder meg! Så traileren når jeg var på kino. Virker som en kul film! Likte enern også jeg... Bra mannfolk og tøffe biler :oops: Noen andre som gleder seg??
Chiquita Skrevet 24. mai 2003 #2 Skrevet 24. mai 2003 Den SKAL jeg se, ja... Jeg liker filmer hvor en har FLOTTE/STILIGE biler som går raskt... *glede glede* JEg likte også 1'eren godt..
Gjest care Skrevet 24. mai 2003 #3 Skrevet 24. mai 2003 ja, den skal jeg også se, men mest fordi kusinen min har en liten rolle i den filmen :blunke:
Jusy me Skrevet 24. mai 2003 #4 Skrevet 24. mai 2003 Gleder meg og til å se den.. Er Vin Diesel med i toeren? Heter ikke filmen "to fast, to furious" ?
Malou Skrevet 24. mai 2003 #5 Skrevet 24. mai 2003 Ikke så overbegeistret for flotte raske biler jeg da, men litt fart og spenning derimot. Og hvis mannfolka i 2'ern er like bra (de samme?) som de i 1'ern så kan dere regne med meg. :blunke: Jennifer
MarianneE Skrevet 24. mai 2003 #6 Skrevet 24. mai 2003 Har sett eneren minst hundre ganger, og den er like bra hver gang! Som jeg sier: Well hello mr. Diesel! Ain`t we looking fine today!! Joda, han skal være me i toeren, og jeg mener og ha hørt at den heter "Too fast, Too Furious" som JusyMe sier. Gleder meg, jeg.......
*Stylish* Skrevet 24. mai 2003 #7 Skrevet 24. mai 2003 Den skal hete 2 fast 2 furious.. og mener at Vin Diesel ikke skal være med i den. Ser ikke noe om han da jeg gjorde et søk på filmen. Kan ikke huske jeg så han heller da jeg så traileren. Dette er en link som viser en poster til filmen og han er ikke med på den: http://www.moviegoods.com/movie_product.as...%5Fnss=20030129
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 25. mai 2003 #8 Skrevet 25. mai 2003 Fast And The Furious er noe av det jævligste makkverket jeg noensinne har sett på film. INGEN bil i verden er av evne bygget for å klare flere av de stuntene de greier der. INGEN bil i verden kan kjøre på lystgass i så mange sekunder - fem sekunder flowdrop er vel rekorden. Resultatet av filmen var at mange ungdommer lesset bilene sine med pøkk og jalla for at det skulle gå fortere. Ingen får med seg at biler ikke er plug and play, du bygger ikke bil slik de gjør i den filmen. Og du kjører ikke så fort som de gjør i filmen. Bare pga lystgass-stunt, så har tre ungdommer mistet livet her i norge - fordi hele dritten eksploderte og/eller tok fyr. Så filmen ødela mye av det allerede frynsete ryktet til oss som forsøker drive seriøst med Streetlegal Drag, og Bracket. Gutta med peil kaller filmen for det dårligste sci fi siden Barbarella.
MarianneE Skrevet 25. mai 2003 #9 Skrevet 25. mai 2003 Fast And The Furious er noe av det jævligste makkverket jeg noensinne har sett på film. INGEN bil i verden er av evne bygget for å klare flere av de stuntene de greier der. INGEN bil i verden kan kjøre på lystgass i så mange sekunder - fem sekunder flowdrop er vel rekorden. Resultatet av filmen var at mange ungdommer lesset bilene sine med pøkk og jalla for at det skulle gå fortere. Ingen får med seg at biler ikke er plug and play, du bygger ikke bil slik de gjør i den filmen. Og du kjører ikke så fort som de gjør i filmen. Bare pga lystgass-stunt, så har tre ungdommer mistet livet her i norge - fordi hele dritten eksploderte og/eller tok fyr. Så filmen ødela mye av det allerede frynsete ryktet til oss som forsøker drive seriøst med Streetlegal Drag, og Bracket. Gutta med peil kaller filmen for det dårligste sci fi siden Barbarella. Biler???? Er det biler i filmen? Så bare Vin Diesel, jeg.........
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 26. mai 2003 #11 Skrevet 26. mai 2003 Det må jo være det som er positivt med en oppfølger, at den ikke inneholder Vin D. Skuespiller-talent er vel ikke det han har mest av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå