Gjest Gjest Skrevet 6. juli 2008 #1 Skrevet 6. juli 2008 Hvilke av disse områdene i London er mest sentralt mtp. Oxford Street, og hvor er det tryggest? - South Kensington - Victoria - Earls Court
Gjest Gjest Skrevet 6. juli 2008 #2 Skrevet 6. juli 2008 Tryggest??? Har aldri opplevd noe trafikert sted i London som utrygt. Uansett, så er vel Victoria beste utgangspunktet, for Oxford Circus ligger bare to stoppesteder unna med Victoria Line(lyseblå)
LukaFrost Skrevet 6. juli 2008 #3 Skrevet 6. juli 2008 Såvidt jeg husker har jeg bare besøkt Earls Court. Jeg følte meg alltid trygg siden det alltid var mennesker rundt meg i gatene. Så jeg ikke folk i gatene noe sted følte jeg meg mer ukomfortabel.
Busy Lizzie Skrevet 6. juli 2008 #4 Skrevet 6. juli 2008 Hvilke av disse områdene i London er mest sentralt mtp. Oxford Street, og hvor er det tryggest? - South Kensington - Victoria - Earls Court Alle tre områdene er veldig nære hverandre og er "finere" områder sørvest for sentrum. Absolutt ikke utrygt, med kort vei til sentrum. Fra Victoria går det express tog til Gatwick. God tur
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå