Gå til innhold

Hvite flekker på neglene

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har fått sånne hvite flekker på neglene.. Husker å ha hørt at det var pga mangel av et eller annet, men husker ikke hva det var.. Noen som vet? :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er mangel på noen vitaminer. Akkurat hva slags vitaminer tør jeg ikke si noe om, for jeg tror det er forskjellige vitaminer man kan ha mangel på.

Hva med å starte med et kosttilskudd eller noe?

Lillian

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Det har ikke noe med vitaminmangel å gjøre, det er hvis du har svake negler.

De hvite flekkene er luft som har kommet inn imellom negleplatene- dette løser du ved å massere negler og neglebånd med en god krem for dette formålet- Mavala er ett godt valg!

Minnie

Skrevet
Det har ikke noe med vitaminmangel å gjøre, det er hvis du har svake negler.

De hvite flekkene er luft som har kommet inn imellom negleplatene- dette løser du ved å massere negler og neglebånd med en god krem for dette formålet- Mavala er ett godt valg!

Minnie

Ja.. Men jeg har hørt at det er foskjell på om de hvite flekkene vokser opp sammen med neglene og når de plutselig dukker opp..

Skrevet

Ja.. Men jeg har hørt at det er foskjell på om de hvite flekkene vokser opp sammen med neglene og når de plutselig dukker opp..

Stemmer det fisk. De hvite flekkene som voker opp er ofte merker etter sykdom (feber el.) eller at man har klemt fingeren ved roten. Man har tidligere trodd at de hvite flekkene skyldes sinkmangel, men dette er ikke bevist.

Det Minnie sier stemmer også, men man vet ikke årsaken til at luften kommer dit, og det kan ikke forhindres.

Gjest Anonymous
Skrevet

Er som en skriver, rett og slett luft som har kommet til.

Gjest Milah
Skrevet

Ah.. mystreiet løst.. Har lurt litt på dette "fenomenet" :ler:

Skrevet

Åh.. Jeg har alltid hørt at det var en skade på neglen jeg...

Enn hvite flekker på tennene da?

Hva kommer de av? får det av og til jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...