augustjenta Skrevet 5. juli 2008 #1 Skrevet 5. juli 2008 Følte lissom jeg bare måtte få ut litt følelser her... nå begynner jeg å glede mg noe så vanvittig til jeg skal gifte meg med min kjære Det begynner vel "endelig" å gå opp for meg at 6. september er vi mann og kone. Det er nesten så det kiler i magan.. he he. Høres sikkert litt teit ut... men men. Jeg er jo så lykkelig :love: Måtte bare få det ut. Noen flere som føler det sånn nå? Lykke til alle sammen!!
viviekell Skrevet 6. juli 2008 #2 Skrevet 6. juli 2008 Jeg og!!! Min kjære og jeg gifter og også den 6.september:-) I Horten. Det er bare 2 mnd igjen til det, idag.. Hvor langt har dere kommet i planleggingen? Og har dere bedt masse gjester? Vi har bedt litt over 80 til middagen, og ytterligere 40 til kaffen.. Har litt igjen på planleggingen, men har kontroll på alt. Det som er hovedoppgaven nå er å få kontroll på ønskelista, det kommer nok etterhvert... På denne tiden om 2 mnd sitter jeg hos frisøren med sikkert 1000 sommerfugler i magen:-)
Gjest Tromsø Pia Skrevet 6. juli 2008 #3 Skrevet 6. juli 2008 Æ glede mæ åsså kjæmpemasse!!! Æ gifte mæ 2. aug med kjærestn min!! Om 3 uke og 6 daga.. Va i byen igår og så 2 bryllup. Fikk masse sommefugla imagen, og tilåmed litt tåra i øyan!! Å dettan va fremmede folk! Hehe! Syns egentlig åsså at æ har ganske go kontroll.. Blir ca 60 gjesta tilsammen. Har både festprogammet og kirkeprogammet klart, men vente enda litt til før æ printe de ut, (i tilfelle det må gjøres små endringe..) Har litt alkohol som må kjøpes inn, handle til nattmaten, betale div "ting", lage kakebunn, og ØVE på bryllupsvalsen!!! E litt redd før at det skal bli masse stress den siste uka, og at æ ikke skal få tid til å glede mæ og kose mæ, så prøve å gjør unna så masse som mulig nu..
Ronjadatterdatter Skrevet 6. juli 2008 #4 Skrevet 6. juli 2008 jepp, glede mæi åsså nåkka helt villt. Byinne å nærme segnå, å alt e plutseli blitt "virkelig". Ting e begynnt å falle på plass, åsså e de bære å håpe at dagen og framtia e blir fantastisk!!!! Lykke tell jenter!
mia83 Skrevet 6. juli 2008 #5 Skrevet 6. juli 2008 Dere kan bare glede dere! Det er en helt fantastisk dag! Kjenner igjen den følelsen dere har nå, jeg hadde også den på forhånd. Dere må passe på å nyte dagen, den går så alt for fort!
augustjenta Skrevet 6. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 6. juli 2008 Jeg og!!! Min kjære og jeg gifter og også den 6.september:-) I Horten. Det er bare 2 mnd igjen til det, idag.. Hvor langt har dere kommet i planleggingen? Og har dere bedt masse gjester? Vi har bedt litt over 80 til middagen, og ytterligere 40 til kaffen.. Har litt igjen på planleggingen, men har kontroll på alt. Det som er hovedoppgaven nå er å få kontroll på ønskelista, det kommer nok etterhvert... På denne tiden om 2 mnd sitter jeg hos frisøren med sikkert 1000 sommerfugler i magen:-) Vi er godt i gang ja... I disse dager grubler vi på hva for bordkort vi skal ha, jeg må finne meg sko og undertøy. Føler egentlig vi ligger godt ann. Blir vel ca 80 til middag, + noen ekstra til kaffen. Om 2 mnd nå så er festen i full gang. Å jeg gleder meg så. Men som andre skriver her, skal jeg prøve å ikke stresse så mye, og faktisk kose meg med forbredelsene..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå