Gjest notnow Skrevet 5. juli 2008 #1 Skrevet 5. juli 2008 Hei. Jeg er sammen med den jeg vil dele livet mitt med på alle områder bortsett fra seksuelt... Jeg har null lyst på alle former for sex, noe jeg tror kommer av at jeg opplever penis som liten og lite mandig. (tipper den er rundt 11-12 cm og tynn) Jeg er lite erfaren, men har opplevd at sex har vært bedre der penis har vært større. Noen med tips til hvordan jeg skal få opp lysten? - Som har vært fraværende i sikkert 5 år... Dette er meget vondt og vanskelig, og selvsagt ikke et samtaleemne i huset her...
Gjest sliter med det samme Skrevet 5. juli 2008 #2 Skrevet 5. juli 2008 Hei Vet akkurat hvordan du har det, jeg eier ikke lyst på sex, men her er det fordi den både er liten.....og at den ikke virker skikkelig. Tror aldri jeg har opplevd at den har stått skikkelig, er sånn halvslapp, og det er ikke noe stas, føler han ikke er ordentlig mann som ikke klarer å oppdrive en skikkelig stå... Trist men sant.....for alt det andre stemmer....
Gjest Purple Haze Skrevet 5. juli 2008 #3 Skrevet 5. juli 2008 Jeg hadde en ONS med en ganske ung mann for en tid tilbake. Og han hadde den minste tissen jeg noen gang har sett hos et voksent menneske. Den var ikke i nærheten av 11-12 cm. Jeg tenkte mitt før vi satte i gang, men dæsken døtte, han kunne bruke den!! Jeg fikk mitt livs overraskelse, det må jeg si. Håper dette kan hjelpe litt på selvfølelsen... Når det er sagt, så tenker jeg at her ligger det andre problemer til grunn, og en sexolog kan sikkert gi dere god hjelp.
Gjest Gjest Skrevet 6. juli 2008 #4 Skrevet 6. juli 2008 Hei Vet akkurat hvordan du har det, jeg eier ikke lyst på sex, men her er det fordi den både er liten.....og at den ikke virker skikkelig. Tror aldri jeg har opplevd at den har stått skikkelig, er sånn halvslapp, og det er ikke noe stas, føler han ikke er ordentlig mann som ikke klarer å oppdrive en skikkelig stå... Trist men sant.....for alt det andre stemmer.... Jeg håper det er han som føler det, ikke du...? Han kan i såfall få hjelp med det mentale, få selvtilliten tilbake. Det kan være både psykiske og fysiske årsaker som ligger bak. Begge deler kan man få hjelp med. Og viktigste del av hjelpen: En samboer/kjæreste som er forståelsesfull og kjærlig og viser at han er verden beste MANN uansett!
Gjest Gjest Skrevet 6. juli 2008 #5 Skrevet 6. juli 2008 Jeg håper det er han som føler det, ikke du...? Han kan i såfall få hjelp med det mentale, få selvtilliten tilbake. Det kan være både psykiske og fysiske årsaker som ligger bak. Begge deler kan man få hjelp med. Og viktigste del av hjelpen: En samboer/kjæreste som er forståelsesfull og kjærlig og viser at han er verden beste MANN uansett! Joda, skjønner jo det da, men han viser så utrolig liten vilje til å gjøre noe med det Jeg har vært med ham til legen og fått vite at det er ikke noe galt fysisk med ham, alt er normalt og det er ikke noe annet enn at han er overvektig som skulle tilsi at den ikke vil opp å stå. Han har hatt problemer alltid, dette er ikke noe nytt, og forrige dama hans gikk pga dette problemet, og jeg skjønner henne godt, fordi når man aldri får det til, så gir man opp til slutt. Han er ikke mer enn 36 år, så potensen burde jo være grei, men dette har som sagt vart i mange år allerede. Det verste er at den virker når han er alene, da står den som bare det. Men morgenbrød er det slett ikke alltid han får. Jeg føler meg mislykket pga dette, når han ikke viser noen som helst tegn til å reagere på meg, som f.eks når vi ligger inntil hverandre naken. Mener da at han burde reagere ?! Føler jeg ikke er god nok, har prøvd både det ene og det andre, og dette er blitt et kjempeproblem for meg. Har blitt sånn at nå gidder jeg ikke å prøve engang, for den virker ikke allikavel. Klart det sårer at jeg aldri tar i ham lenger, kanskje jeg er for utålmodig ? Men hva kan i så fall hjelpe på et slikt problem, er ikke bare bare for en mann å gå til legen med et sånt problem, går jo på manndommen løs at den ikke virker. Håper noen kan komme med gode råd til oss, for sexlivet er gått helt i dass. Han er flink å tilfredstille meg med fingrer og slikt, men det blir ikke det samme, savner en skikkelig hard en......
Gjest Gjest Skrevet 6. juli 2008 #6 Skrevet 6. juli 2008 Joda, skjønner jo det da, men han viser så utrolig liten vilje til å gjøre noe med det Jeg har vært med ham til legen og fått vite at det er ikke noe galt fysisk med ham, alt er normalt og det er ikke noe annet enn at han er overvektig som skulle tilsi at den ikke vil opp å stå. Han har hatt problemer alltid, dette er ikke noe nytt, og forrige dama hans gikk pga dette problemet, og jeg skjønner henne godt, fordi når man aldri får det til, så gir man opp til slutt. Han er ikke mer enn 36 år, så potensen burde jo være grei, men dette har som sagt vart i mange år allerede. Det verste er at den virker når han er alene, da står den som bare det. Men morgenbrød er det slett ikke alltid han får. Jeg føler meg mislykket pga dette, når han ikke viser noen som helst tegn til å reagere på meg, som f.eks når vi ligger inntil hverandre naken. Mener da at han burde reagere ?! Føler jeg ikke er god nok, har prøvd både det ene og det andre, og dette er blitt et kjempeproblem for meg. Har blitt sånn at nå gidder jeg ikke å prøve engang, for den virker ikke allikavel. Klart det sårer at jeg aldri tar i ham lenger, kanskje jeg er for utålmodig ? Men hva kan i så fall hjelpe på et slikt problem, er ikke bare bare for en mann å gå til legen med et sånt problem, går jo på manndommen løs at den ikke virker. Håper noen kan komme med gode råd til oss, for sexlivet er gått helt i dass. Han er flink å tilfredstille meg med fingrer og slikt, men det blir ikke det samme, savner en skikkelig hard en...... Dere kan trenge å gå i samtaleterapi med en sexolog. Det er jo tydelig at det er noe mentalt som er i veien, siden han ikke har problemer alene. Mye mulig han sliter med dårlig selvtillit, menn gjør ofte det når de ikke klarer å få ereksjon. At kjæresten i tillegg synes han ikke er mann nok er jo katastrofalt for selvbildet hans. Med mindre han synes du er komplett turn-off (regner ikke med det siden dere er et par) så er det med stor sannsynlighet selvtillit som skal til for å fikse problemet. At han før har blitt forlatt av ei som ikke godtok ham er jo ødeleggende nok det. Og nå er han sikkert redd for at det samme skal skje igjen... Huff, blir helt trist på hans vegne jeg. Jeg er dame, men kan godt forestille meg hvordan han har det.
Jalp Skrevet 6. juli 2008 #7 Skrevet 6. juli 2008 (endret) Det virker som om dere har havnet inn i en negativ spiral. Han senser sikkert veldig tydelig at du reagerer negativt på kjønnsorganet hans, og det får selvfølgelig følger for hans mentale innstilling til parsexen dere har. Du sier at han er flink til å tilfredsstille deg med munn og fingre, men at du savner et hardt lem. Er det dermed slik at det kun er selve følelsen av å bli penetrert eller "tatt" du savner? Hvordan behandler du mannen din rent generelt? Grunnen til at jeg spør er at du skriver at du har vært til lege sammen med mannen din der temaet er hans manglende ereksjon/ størrelse. Oppfører du deg som om du er hans mor? Er han selv havnet i en offer- rolle, uten at han egentlig skjønner det eller ønsker det? Grunnen til at jeg nevner dette er at jeg vet med meg selv (og de fleste andre menn) at det mest irriterende min kone kan finne på å gjøre mot meg, er å behandle meg som et barn. Hvis jeg hadde hatt time hos legen der tema bl.a. hadde vært ereksjon/ penis, så hadde jeg aldri i verden hatt med meg f.eks. min kone. Jeg ville ha blitt blodig fornærmet om hun hadde spurt fordi jeg hadde oppfattet det som mistillit. Altså manglende tillit til at jeg selv kunne målbære eget problem ovenfor en lege. De fleste menn trenger tillit og anerkjennelse for å vokse og trives mentalt og for å føle seg elsket. Hvordan bidrar du her? Er du en "fyller" eller en "tapper"? Gir du han anerkjennelse for det han gjør bra, eller er det slik at det kun kommer bebreidelse,- taust eller uttalt? At du ikke liker tilnærmelser fra han (eller var det omvendt) er jo et meget sterkt negativt signal som åpenbart bidrar til at han tappes for seksuell selvtillit. Derfor blir rådet mitt til deg at du ikke må behandle mannen din som et offer fordi han er født slik han er. Heller ikke fordi han evt. er overvektig. Ikke stakkarsliggjør han og forvent at han går til lege selv uten at "mor" (du) ordner opp for han. Gi han anerkjennelse for det han gjør bra (også seksuelt) og slutt å se på han som en stakkar bare fordi penisen hans ikke er så stor. Han er skap slik han er skapt, og det er du også. Det får dere ikke gjort noe med, så start med å ta tak i egen innstilling til hverandre og sex. Istedenfor å fokusere på hva som IKKE gjør deg kåt, synes jeg du bør fokusere på det som gjør deg kåt. Ha fokus på det dere får til sammen, og IKKE det dere ikke fikser. ALLE par må gjøre det, og tro nå ikke at alle andre enn dere har et supert sexliv. Alle må ta utgangspunkt i det de fikser sammen. Slik er det med dere også. Endret 6. juli 2008 av Jalp
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå