sweetdana Skrevet 5. juli 2008 #1 Skrevet 5. juli 2008 Noen som vet om det er mulig å kjøpe disse, uten å gå på kurs? Har hørt mye bra om dem, men har ikke så lyst til å melde meg på kurs.. Hmm..
Gjest Bolledeig Skrevet 6. juli 2008 #2 Skrevet 6. juli 2008 Man kan finne mye generelt om GR filosofien på internett, og man kan i tillegg kjøpe kokebøker etc. Om man registrerer seg på vektklubben.no (som er gratis) får man tilgang til artikler, kalorikalkulatorer, trimpoengkalkulatorer, you name it. Hvis du er litt mer spesifikk på akkurat HVA du vil ha ut av kursbøkene (slankefilosofi, oppskrifter, kaloritabeller) skal jeg alltids klare å finne noe til deg.
Gjest Gjest_caskr_* Skrevet 8. juli 2008 #3 Skrevet 8. juli 2008 Sett opp en lapp på butikken eller noe. Alle kjenner noen som har gått på kurs og har bøkene liggende hjemme.
MiniMjau Skrevet 8. juli 2008 #5 Skrevet 8. juli 2008 Jeg har noen av bøkene, og kan kanskje hjelpe deg. Eksakt hva er du ute etter?
sweetdana Skrevet 10. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 10. juli 2008 Hmm.. egentlig ikke helt sikker på hva jeg er ute etter.. Har liksom bare lyst å se i de bøkene Men er vel i bunn og grunn motivasjonsfaktorer, tips og kaloritabeller.. Vet jo at jeg får kjøpt kaloritabeller, men ser liksom for meg at grete roede bøkene er så bra
MiniMjau Skrevet 11. juli 2008 #7 Skrevet 11. juli 2008 Det som står i bøkene er mye tabeller du kan fylle ut i forhold til cm-mål, trimpoeng(samt tabeller for beregning av trimpoeng), tips til hva du bør gjøre om du er mye på reise/jobber natt, en del oppskrifter, matvaretabell, samt en innføring i meny-systemet(diverse rasjoner) . Du finner egentlig det meste på vektklubben.no/greteroede.no ..men skjønner at bøkene liksom er litt mer "håndfaste"...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå