Gå til innhold

Jeg har truffet prinsen min! :)

vilja

Anbefalte innlegg

Jeg har han inne i blodet, hodet og hjertet. Jeg savner han og hans vesen. Nydelige tanker som han deler med meg. Tenker på han gjennom hele dagen. Sier navnet hans høyt og sukker for meg selv. :sukk:

Akkurat nå er han å fisker i disse elvene.:) Jeg kunne blitt med i år, men det passet ikke optimalt med barn og familie på begge sine sider i år.

Gjorde det mest fornuftige og lider for det.

Jeg har så lyst til å bli kjæresten hans. Akkurat det sa jeg rett ut til han. Han er noe treig av seg der. Det har han sakt selv at han er. Jeg har tuffet han 1 til 2 ganger i mnd siden desember.

Husker første gang vi kysset. Mmmmmmmmmmmm *drømme seg bort* Skikkelig film kyss. Kysser på han når jeg går forbi, om han sitter og holder på med noe. Stryker på han når vi går forbi hverandre. Sitter og kjæler med hverandre i sofaen hans/min. :rødme: :hjerte::hjertesmil:

Han snakker rett ut, han er så flink til å prate om tanker og følelser. Jeg er mer reservert der. Har stor respekt for han, beundrer han.

Får bokstavelig talt stjerner i øynene når vi er i lag. :love: Han har sakt det selv at jeg har stjerneøyne. (Så det selv på et bilde han tok av meg). Flaut, men fint også. Jeg ser mye på han. Han spør om hvorfor. Mylig han fisker, og jeg se en annen vei, og smiler. Neste gang han spør om det skal jeg si at jeg har funnet prinsen min.

Han er kjekk, utrolig oppmerksom, hører på stemmen min om det er noe, hjelpsom, klok, følsom, kjærlig, deilig, fantastisk elsker, interessanne interesser, vet mye og forteller villig vekk.

Han ønsker seg en dame som er snill, det er første og største ønske fra hans side. Nummer to er at hun respekterer han, er ærlig og er kjærlig. Han ville gjerne ha en dame som klenger på han. (Holde i armen på tur). :kline:

Han har snakket om at han kunne tenkt seg en leieboer med to barn:) Myntet på meg:) Jeg har sakt at han er så ordentlig, petimeter, ryddig. Vet ikke hvordan det kommer til å gå med mine to rotekopper og han. Det ser han ikke på som noe problem. :) - Men jeg er litt realist der. Jeg er ikke super ryddig av meg selv heller, men jeg har lavere skala av rot en han.

Akkurat nå har jeg savnet han i mange lange tankefulle dager. Grublet og tenkt. Har ikke fått kontakt på mob før i går. (Han er utenfor allfarvei.)

Jeg har tenkt på når han er rede til å si et vi er kjærester, når jeg møter familien hans, når han vil møte min familie, hvordan det blir å eventuelt flytte sammen med han, hva vi kommer til å være uenig om, hvordan det blir å se hverandre hver dag, og se forskjellige sinnstemninger, tanker for fremtiden, eventuelle barn sammen...... Vi snakker om det meste, og jeg har hintet om hvor vi er. Dvs om vi er knu.....kompiser, venner med sex ilag eller om vi er kjærester. Han ville ha mer tid på seg. Han er treg på følelsesfronten sier han. Det kan gå et år før han er skikkelig forelsket. -Hva om han ikke blir forelsket i meg??? Jeg vil ikke presse på han, han er som en edelsten blandt alle disse gråsteinene av menn. Han er def. verdt å vente på. Jeg venter gjerne på han. :hjerter_rundt:

-Han visste ikke hvordan det kom til å bli med oss. Mulig han bar meg i brudesenga også , sa han.

Jeg har nettopp snakket med han. Han var syk sa han. Ønsker å pusle rundt han, ordne med pledd, og styke på han.

Vet ikke hvor lenge til det er til vi treffes. Blir 14 dager til om jeg skal besøke han. Lengter etter han.

Det er ikke det at jeg er en slik ei som sitter med hendene i fanget altså. Jeg er i full jobb. (Har feire nå, og tid til disse tankene) Har allsidige interesser. Har ingen "bestevenninner" lengre, men gode relasjoner til flere.

Vi bare sette ned tankene mine, se om det er noen som tenker slik, eller har det slik som meg.

Klem til dere alle der ute!:)

Endret av vilja
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjenner meg igjen i det du skriver.

For min del så surrer han rundt i hodet og kroppen min kontinuerlig. Vi bor med ganske lang avstand 45 mil, i tillegg til at han jobber offshore, så vi sees ikke så ofte. Samtidig har vi mailkontakt daglig og jevnlig telefonkontakt. Når vi er sammen så pleier vi å ta ei god uke i hverandres nærvær.

Ganske tidlig så sa han at hvis han ikke skjerpa seg så kom han til å fri. Jeg gliste og svarte at han nok trolig ville fått ett nei på det tidspunktet, samtidig som jeg nok tenkte ja inne i meg. Nå ville ja'et kommet ganske klart, selv om vi bare har holdt sammen i 4 måneder. Jeg for min del har aldri følt meg så fullkommen sammen med noen før. Han gjør meg til et bedre menneske. Kan ikke sette fingeren på hva han gjør med meg, men noe er det.. :)

Vi møttes på nett, og da vi traff hverandre live så fant vi raskt ut at dette var noe vi ville forsøke. Han har ei datter, så jeg var ganske forsiktig i starten. Samtidig syntes han det var viktig at jeg traff henne, så vi begge visste hva/hvem han snakka om og ville dele livet sitt med. Det har fungert kjempefint. For hver gang vi er sammen så er jeg sikker på at han er den riktige, og at vi kommer til å få det fint sammen.

Sommeren kommer til å bli spennende, vi skal være sammen i over 3 uker og vi har sagt at i løpet av sommeren kommer vi til å ta en avgjørelse i forhold til når vi tar skritta videre. Slik det ser ut så kommer nok jeg til å flytte oppover i løpet av høsten.

Så, du er nok ikke den eneste som føler slik for en person - ønsker deg lykke til og håper at dere finner ut av det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
Gjest *nurket*

Slenger meg på siden jeg også har funnet prinsen min <3 <3 <3 <3 <3. Nå er det drøye 4 mnd siden vi møttes, men fant raskt ut at dette ville vi satse på. Vi har møtt hverandres barn, og de har møtt hverandre og kommer godt overens. Jeg har møtt hans familie, og han har møtt min. Neste steg er å flytte sammen, og vi sjekker begge stadig hva som er til salgs i området vi ønsker å bo. Gleder meg til å dele livet sammen med han, og den store ungeflokken vi har tilsammen :)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Slenger meg på siden jeg også har funnet prinsen min <3 <3 <3 <3 <3. Nå er det drøye 4 mnd siden vi møttes, men fant raskt ut at dette ville vi satse på. Vi har møtt hverandres barn, og de har møtt hverandre og kommer godt overens. Jeg har møtt hans familie, og han har møtt min. Neste steg er å flytte sammen, og vi sjekker begge stadig hva som er til salgs i området vi ønsker å bo. Gleder meg til å dele livet sammen med han, og den store ungeflokken vi har tilsammen :)

Lykke til!

Statistikk sett så ender 50% av forhold i skilsmisse.

:)

hvem av dere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

hvem av dere...

Statistisk sett går 2% av mennene gjennom livet uten noengang å ha sex. :)

Deriblant deg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Gratulerer så mye til dere!

Jeg vil også "være med", for jeg har også møtt en prins.. Han er ikke min (enda?), men jeg har aldri følt noe sånn sammen med en mann før! Nå er livet verdt å leve, dere!

:rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *nurket*

hvem av dere...

Vet statistikken :gjeiper:

Men man lærer av sine feil. Og kan ikke legge kjærligheten på hylla pga hva statistikken sier. Da blir livet kjedelig da. Hvem vil vel gå glipp av å elske en annen person, og føle at en virkelig kan være seg selv og bli elsket tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...