Gjest Gjest Skrevet 5. juli 2008 #1 Skrevet 5. juli 2008 Jeg har fått noen tlfnr, men ringer ikke tilbake. Dersom jeg må gi mitt nr, så håper jeg at den personen ringer, men det er ikke alltid, så hvorfor dette snakket som .fks på Sex og Singelliv om at menn ikke ringer når dere har gitt nummeret? Det er ikke alltid dere ringer heller, eller har dere en forkjørsrett?
Gjest Gjest Skrevet 6. juli 2008 #2 Skrevet 6. juli 2008 Jeg har fått noen tlfnr, men ringer ikke tilbake. Dersom jeg må gi mitt nr, så håper jeg at den personen ringer, men det er ikke alltid, så hvorfor dette snakket som .fks på Sex og Singelliv om at menn ikke ringer når dere har gitt nummeret? Det er ikke alltid dere ringer heller, eller har dere en forkjørsrett? Det er fordi likestilling bare gjelder når menn må gjøre noe de ikke har gjort tidligere, ikke når kvinner må påta seg nye oppgaver.
Gjest Purple Haze Skrevet 6. juli 2008 #3 Skrevet 6. juli 2008 Hvis en mann og jeg utveksler nr på byen, og jeg ikke hører noe fra han, kan det hende jeg sender en sms for å "teste farvannet". Får jeg svar, er han kanskje interessert. Får jeg ikke svar, tar jeg tegninga.
Gjest Gjest Skrevet 6. juli 2008 #4 Skrevet 6. juli 2008 Det er fordi likestilling bare gjelder når menn må gjøre noe de ikke har gjort tidligere, ikke når kvinner må påta seg nye oppgaver. Jeg kunne faktisk ikke ha sagt det bedre selv. Du får være glad det bare gjelder i Norge
Gjest Gjest Skrevet 6. juli 2008 #5 Skrevet 6. juli 2008 Det er jo du selv som ALDRI ringer tilbake, mens kvinner ringer deg av og til tilbake. Og så er DU den som klager...
Gjest Gjest Skrevet 6. juli 2008 #6 Skrevet 6. juli 2008 Det er jo du selv som ALDRI ringer tilbake, mens kvinner ringer deg av og til tilbake. Og så er DU den som klager... Vel, det er nå dessverre slik med de fleste norske jenter dessverre. Jeg bare konstanterer fakta om at 99% er slik
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå