Gå til innhold

Hvis du som mann får tlfnr til en dame på by`n

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har fått noen tlfnr, men ringer ikke tilbake. Dersom jeg må gi mitt nr, så håper jeg at den personen ringer, men det er ikke alltid, så hvorfor dette snakket som .fks på Sex og Singelliv om at menn ikke ringer når dere har gitt nummeret? Det er ikke alltid dere ringer heller, eller har dere en forkjørsrett?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Jeg har fått noen tlfnr, men ringer ikke tilbake. Dersom jeg må gi mitt nr, så håper jeg at den personen ringer, men det er ikke alltid, så hvorfor dette snakket som .fks på Sex og Singelliv om at menn ikke ringer når dere har gitt nummeret? Det er ikke alltid dere ringer heller, eller har dere en forkjørsrett?

Det er fordi likestilling bare gjelder når menn må gjøre noe de ikke har gjort tidligere, ikke når kvinner må påta seg nye oppgaver.

Gjest Purple Haze
Skrevet

Hvis en mann og jeg utveksler nr på byen, og jeg ikke hører noe fra han, kan det hende jeg sender en sms for å "teste farvannet". Får jeg svar, er han kanskje interessert. Får jeg ikke svar, tar jeg tegninga.

Gjest Gjest
Skrevet
Det er fordi likestilling bare gjelder når menn må gjøre noe de ikke har gjort tidligere, ikke når kvinner må påta seg nye oppgaver.

Jeg kunne faktisk ikke ha sagt det bedre selv.

Du får være glad det bare gjelder i Norge

Gjest Gjest
Skrevet

Det er jo du selv som ALDRI ringer tilbake, mens kvinner ringer deg av og til tilbake.

Og så er DU den som klager... :filer:

Gjest Gjest
Skrevet
Det er jo du selv som ALDRI ringer tilbake, mens kvinner ringer deg av og til tilbake.

Og så er DU den som klager... :filer:

Vel, det er nå dessverre slik med de fleste norske jenter dessverre. Jeg bare konstanterer fakta om at 99% er slik

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...