Gå til innhold

Begynne med en idrett som voksen

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_bolle_*
Skrevet

Jeg har veldig lyst til å begynne med organisert idrett (ballidrett av noe slag, tennis, fotball, innebandy etc.). Synes det er så utrolig mye morsommere enn å trene på egen hånd.

Angrer på at jeg ikke har blitt god i noe fra barndommen av, men det får jeg nesten ikke gjort noe med nå.

Virker som om det ikke finnes noen organisert idrett for voksne hvor det er greit å være på amatørnivå. Med unntak av bedriftsidrett (som er uaktuelt siden jeg ikke har jobb...)

Noen forslag til hva som fins der ute? Jeg kunne egentlig ha tenkt meg å drive med lagidrett, men alt med et konkurranseelement virker gøy. Har ikke lyst til å begynne med kampsport, helst noe med ball.

Har toget gått eller fins det noe for folk som meg?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Jeg har veldig lyst til å begynne med organisert idrett (ballidrett av noe slag, tennis, fotball, innebandy etc.). Synes det er så utrolig mye morsommere enn å trene på egen hånd.

Angrer på at jeg ikke har blitt god i noe fra barndommen av, men det får jeg nesten ikke gjort noe med nå.

Virker som om det ikke finnes noen organisert idrett for voksne hvor det er greit å være på amatørnivå. Med unntak av bedriftsidrett (som er uaktuelt siden jeg ikke har jobb...)

Noen forslag til hva som fins der ute? Jeg kunne egentlig ha tenkt meg å drive med lagidrett, men alt med et konkurranseelement virker gøy. Har ikke lyst til å begynne med kampsport, helst noe med ball.

Har toget gått eller fins det noe for folk som meg?

Det kommer jo an på hvor du bor!

Lokalavisene pleier å ha en egen side for idrettslag som søker nye deltakere. sjekk der. sjekk oppslagstavler i dagligvarebutikken, oppslag på idrettshallen, eller hvor det kan være naturlig å trene, der du bor.

Gjest Innebandyspilleren
Skrevet

Hei.

Jeg spiller innebandy og i klubben vår så er det spillere fra 5-50 år.... Hehe, vi har ett 1. lag, der er det ganske seriøst, men så har vi et 2. lag som spiller for gøy. (Men de begynner å bli flinke etterhvert de også...) Og det er garantert det mest sosialet laget i klubben...

Nå vet jeg ikke hvor gammel du er, men i Oslo området er det i tillegg kommet en Old Girls serie (over 33 år). De fleste klubbene har både 1 og 2 lag, hadde bare sett hva som er der du bor, også dratt på en trening. Siden sesongen går fra september - april er det nok ganske stille hos de fleste klubbene akkurat nå, men over sommeren så...

Innebandy er supergøy, det er god trening, sosialt, enkelt å lære og tja... prøv

Skrevet

håndball, mange klubber som har lag langt nede i divisjonene. på laget mitt startet det noen som aldri har spilt før. det skader ikke å prøve

Skrevet

De fleste idrettslag har seniorlag/oldboys/girls lag.

Spiller selv fotball på seniorlag. Kjempemoro :)

Hvor i landet er du fra? (ser en mulig ny spiller på vårt fotballag ;) )

• 3 uker senere...
Gjest Gjest
Skrevet
Hei.

Jeg spiller innebandy og i klubben vår så er det spillere fra 5-50 år.... Hehe, vi har ett 1. lag, der er det ganske seriøst, men så har vi et 2. lag som spiller for gøy. (Men de begynner å bli flinke etterhvert de også...) Og det er garantert det mest sosialet laget i klubben...

Nå vet jeg ikke hvor gammel du er, men i Oslo området er det i tillegg kommet en Old Girls serie (over 33 år). De fleste klubbene har både 1 og 2 lag, hadde bare sett hva som er der du bor, også dratt på en trening. Siden sesongen går fra september - april er det nok ganske stille hos de fleste klubbene akkurat nå, men over sommeren så...

Innebandy er supergøy, det er god trening, sosialt, enkelt å lære og tja... prøv

Hvilken klubb spiller du på?

• 2 måneder senere...
Gjest Gjest_jente84_*
Skrevet
De fleste idrettslag har seniorlag/oldboys/girls lag.

Spiller selv fotball på seniorlag. Kjempemoro :)

Hvor i landet er du fra? (ser en mulig ny spiller på vårt fotballag ;) )

Men har ikke de som er med i disse seniorlagene osv spilt en stund?

Er 24 år og har aldri spilt fotball eller håndball, hatt lyst til det i mange år, men har aldri blitt til at jeg har begynt.. Det angrer jeg på nå!

Oldgirls hadde vel ikke passet for meg enda,hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...