Gjest Gjest Skrevet 5. juli 2008 #1 Skrevet 5. juli 2008 Jeg lurer på om noen kan anbefale noen fine fotobøker? Ikke sånne opplæringsbøker der man lærer hvordan et kamera funker, men i stedet bøker med fine bilder tatt av fotografer. Har tenkt å kjøpe den boka som heter "Jorden sett fra himmelen" men ønsker tips på andre bra fotobøker også. (skal være gave til fotointeressert slektning og jeg har ikke satt meg inn i emnet). Noen som har tips?
Gjest Gjest_fotograf_* Skrevet 1. september 2008 #2 Skrevet 1. september 2008 Alt av magnum bildebyrå er å anbefale.
Nemesis Skrevet 2. september 2008 #3 Skrevet 2. september 2008 jeg har ingen konkrete tips, men kanskje du får noen ideer inne på denne linken. Det er bøker om hvordan ta bilder som du ikke skulle ha, men innimellom er det sånne fotobøker du kanskje er ute etter http://www.fotopia.no/produktlist.asp?cat=46
Zzyzx Skrevet 4. september 2008 #4 Skrevet 4. september 2008 (endret) Jeg vile valgt ut fotografer og kjøpt bok som inneholder bilder fra én fotograf. De jeg har sansen for er Morten Krogvold, Jan Saudek, Ansel Adams, Sebastiao Salgado, James Nachtwey, Arno Rafael Minkkinen, Michael Nichols etc, etc. Stikk i en bokhandel og bla gjennom fotobøker så finner du garantert noe interessant. Endret 4. september 2008 av Agathe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå