Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Nå som det ikke blir skikkelig mørkt om natta, merker jeg at barna mine og jeg sliter med å få sove. Vi skulle gjerne hatt en slik maske en har over øynene for å gjøre det mørkt. Jeg kjøpte en hos H&M for noen år siden, men de har ikke noe slikt lenger. Noen som vet hva slags butikk/nettbutikk som jeg kan få tak i en slik maske?

Endret av Alison
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte min på Oasis for noen år siden, så du kan jo kanskje titte der? :)

Gjest Neferet
Skrevet

De finnes også i butikker der en kan kjøpe reiseting, dvs. store bokhandlere, Handysize osv. Selges for å kunne sove på fly hvis jeg har forstått det riktig :)

Skrevet

Jeg så en i H&M en stund siden, men er ikke helt sikker om kvaliteten var noe særlig der. Har foreløpig kjøpt min i utlandet, men trenger en ny snart selv også, så skal prøve Oasis :)

Gjest Gjest
Skrevet

Gå på kondomeriet, så får du flerbruk;-)

Gjest Pupsilure
Skrevet

Kjøpte en for et par mnd siden på H&M jeg....

Skrevet
Jeg så en i H&M en stund siden, men er ikke helt sikker om kvaliteten var noe særlig der. Har foreløpig kjøpt min i utlandet, men trenger en ny snart selv også, så skal prøve Oasis :)

Kjøpte en for et par mnd siden på H&M jeg....

Jeg var innom H&M i dag, men der hadde de ingen.

Det ble til at jeg søkte på nettet. Fant denne sovemasken hos Nomaden.no. Dermed bestilte jeg likegodt 3 stykker slik at både jeg og jentene mine har hver vår. Får bare håpe at den er behagelig å ha på.

Tusen takk for alle gode tips :).

Gjest Gjest
Skrevet
Nå som det ikke blir skikkelig mørkt om natta, merker jeg at både døtrene mine og jeg sliter med å få sove. Vi skulle gjerne hatt en slik maske en har over øynene for å gjøre det mørkt. Jeg kjøpte en hos H&M for noen år siden, men de har ikke noe slikt lenger. Noen som vet hva slags butikk/nettbutikk som jeg kan få tak i en slik maske?

De har sånne sovemasker på de fleste apotek! :)

Skrevet

Mique og Kremmerhuset har sånt innimellom tror jeg :)

Skrevet

Handysize og Saape.

Skrevet

Jeg har kjøpt min på Kremmerhuset.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...