Alison Skrevet 5. juli 2008 #1 Skrevet 5. juli 2008 (endret) Nå som det ikke blir skikkelig mørkt om natta, merker jeg at barna mine og jeg sliter med å få sove. Vi skulle gjerne hatt en slik maske en har over øynene for å gjøre det mørkt. Jeg kjøpte en hos H&M for noen år siden, men de har ikke noe slikt lenger. Noen som vet hva slags butikk/nettbutikk som jeg kan få tak i en slik maske? Endret 7. februar 2009 av Alison
stjernekyss Skrevet 5. juli 2008 #2 Skrevet 5. juli 2008 Jeg kjøpte min på Oasis for noen år siden, så du kan jo kanskje titte der?
Gjest Neferet Skrevet 5. juli 2008 #3 Skrevet 5. juli 2008 De finnes også i butikker der en kan kjøpe reiseting, dvs. store bokhandlere, Handysize osv. Selges for å kunne sove på fly hvis jeg har forstått det riktig
Gjest Bond Skrevet 5. juli 2008 #4 Skrevet 5. juli 2008 Jeg så en i H&M en stund siden, men er ikke helt sikker om kvaliteten var noe særlig der. Har foreløpig kjøpt min i utlandet, men trenger en ny snart selv også, så skal prøve Oasis
Gjest Pupsilure Skrevet 5. juli 2008 #6 Skrevet 5. juli 2008 Kjøpte en for et par mnd siden på H&M jeg....
Alison Skrevet 5. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 5. juli 2008 Jeg så en i H&M en stund siden, men er ikke helt sikker om kvaliteten var noe særlig der. Har foreløpig kjøpt min i utlandet, men trenger en ny snart selv også, så skal prøve Oasis Kjøpte en for et par mnd siden på H&M jeg.... Jeg var innom H&M i dag, men der hadde de ingen. Det ble til at jeg søkte på nettet. Fant denne sovemasken hos Nomaden.no. Dermed bestilte jeg likegodt 3 stykker slik at både jeg og jentene mine har hver vår. Får bare håpe at den er behagelig å ha på. Tusen takk for alle gode tips .
Gjest Gjest Skrevet 5. juli 2008 #8 Skrevet 5. juli 2008 Nå som det ikke blir skikkelig mørkt om natta, merker jeg at både døtrene mine og jeg sliter med å få sove. Vi skulle gjerne hatt en slik maske en har over øynene for å gjøre det mørkt. Jeg kjøpte en hos H&M for noen år siden, men de har ikke noe slikt lenger. Noen som vet hva slags butikk/nettbutikk som jeg kan få tak i en slik maske? De har sånne sovemasker på de fleste apotek!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå