Gjest Mr Smooth Skrevet 7. juli 2008 #21 Del Skrevet 7. juli 2008 Her tror jeg at jeg ville satset på en liten frekk kvitteringsgreie. F.eks. Hun: Vil du ha kvitteringen? Du: Ja, hvis telefonnummeret ditt følger med. Evt hun gir deg kvitteringen og du studerer den: Du: Her har du glemt å ta med noe. Hun: Oh, hva da? Du: Telefonnummeret ditt Dette må selvfølgelig gjøres med et lurt smil og glimt i øyet Det krever litt balls og det er en viss fare for at hun blir knallrød og ikke vet helt hvor hun skal gjøre av seg, men det er jo bare morsomt. Lykke til. Hilsen storsjarmør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lunis Skrevet 7. juli 2008 #22 Del Skrevet 7. juli 2008 Så utrolig nervøs nååå! Skrev nr mitt på pantelappen og gav den til henne...hun ble kliin rød, så ned i gulvet og sa "takk" så stille at det nesten ble mumling. Sa hun kunne ringe meg hvis hun ville etter jobb. Jeg er temmelig sikker på at hun kommer til å ta kontakt på den ene eller den andre måten. Oh btw, bestemte meg for å registrere meg med det samme. Det er jeg som er Gjest nr 1001 asså. I tilfelle noen lurte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 7. juli 2008 #23 Del Skrevet 7. juli 2008 Velkommen og gratulerer, Lunis! Så tøft av deg :D Er ikke sikkert hun tør å ringe, kanskje det kommer en melding istedet. Men så kult! Dette blir litt av en historie å fortelle barna, hva? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mann23 Skrevet 7. juli 2008 #24 Del Skrevet 7. juli 2008 Bra jobba Lunis, du går ut av "comfort zone" og får betalt for det :D Alt for få gutter tør å gjøre dette, personlig er jeg ikke så flau av meg (var før) og kunne fint gjort noe slikt, er 100 ganger bedre enn å gå rundt å tenke "what if" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest78 Skrevet 7. juli 2008 #25 Del Skrevet 7. juli 2008 Krysser fingrene for deg Lunis, håper du hører noe. Vet du når hun slutter på jobb? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 7. juli 2008 #26 Del Skrevet 7. juli 2008 Skriv "i'd tap that!" på en lapp og gi det til henne. Sikker vinner. bitches be crazy. Haha.. bitches be craaaazy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christine19 Skrevet 7. juli 2008 #27 Del Skrevet 7. juli 2008 Vi må få høre hvordan det gikk! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lunis Skrevet 7. juli 2008 #28 Del Skrevet 7. juli 2008 Akkurat nå er jeg ikke så sikker. Fikk en melding i ni tiden, som jeg svarte på. Hun lurte på om jeg ville finne på noe imorra, jeg sa klart det og spurte om hun ville gå på cafè eller ta en øl. Så hørte jeg ikke noe. Sendt en til nå hvor jeg spurte om "hvor og når". Jeg er ikke sånn som gidder å streve, vil hun ikke så vil hun ikke. Fikk hun kalde føtter, så synd. Men jeg skal vente med å gjøre noe mer til imorra, kanskje jeg hører fra henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christine19 Skrevet 7. juli 2008 #29 Del Skrevet 7. juli 2008 Da vet du i hvert fall at hun er interessert! Åh, digger gutter som deg Ikke mas på henne, er uansett hun som går glipp av noe hvis hun "trekker" seg. Kunne ønske en sjarmør skrev en liten lapp til meg.. Spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lunis Skrevet 7. juli 2008 #30 Del Skrevet 7. juli 2008 Har fått masse svar nå, hun bare sovna Så vi skal treffes imorra. Men for å være helt ærlig, den største gevinsten rundt hele dette er ikke at jeg får oppleve henne men at så mange har kommentert at jeg er flink og søt. Hadde aldri trodd det var så populært, har aldri tenkt over det i det hele tatt egentlig. Jeg har alltid bare vært sånn, det faller meg naturlig. Kjekt å vite at det funker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beast Skrevet 7. juli 2008 #31 Del Skrevet 7. juli 2008 Åh, nå ble jeg skikkelig glad! Har nettopp lest hele innlegget og kjente at jeg gjorde et lite "Yay!" når jeg leste at hun hadde svart! Så utrolig koselig! Håper dere får en skikkelig trivelig dag imorgen! Og om det ikke blir noe mer, så har du kanskje fått en god venninne og ikke minst bekreftelse på at du er både tøff og sjarmerende! Lykke til! ^_^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sacred Skrevet 7. juli 2008 #32 Del Skrevet 7. juli 2008 Åå, så hyggelig! Fantastisk at du til slutt turte og det endte positivt Nå ble jeg litt glad på dine vegne. Veldig søtt gjort. Håper alt går bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2008 #33 Del Skrevet 8. juli 2008 Har du møtt henne nå da? Fortell, Lunis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
la Flaca Skrevet 9. juli 2008 #34 Del Skrevet 9. juli 2008 For en koselig tråd. Flink Lunis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lunis Skrevet 9. juli 2008 #35 Del Skrevet 9. juli 2008 Jeg har møtt henne men jeg vet ikke om jeg skal gå i detalj. Det er tross alt litt privat fra og med nå, men daten gikk bra, såpass kan jeg si. Men hun var 6 år yngre enn meg og i den alderen syns jeg det blir litt stort gap. Det hadde ikke vært så ille om vi begge hadde vært 5 år eldre. Men hun var veldig pratsom og grei, og hadde en veldig spesiell latter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Fantasy Skrevet 22. juli 2008 #36 Del Skrevet 22. juli 2008 Jeg har også lest denne tråden (som gjest) og syntes også den var søt. Det var tøft av deg å gi henne nummeret ditt. Lykke til. Du virker jo som en søt og oppegående fyr, så dette går nok bra. Om det ikke funker, så kommer det jo noe positivt ut av det. Du gjorde noe du syntes var litt skummelt, men du turte å gjøre det. Det er ikke dårlig bare det. Det er alltid bra å utfordre seg selv av og til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silmarill Skrevet 22. juli 2008 #37 Del Skrevet 22. juli 2008 Så utrolig fint og modig gjort av deg! Utrolig sjarmerende faktisk! Sånn skal det være vet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frustrert Skrevet 22. juli 2008 #38 Del Skrevet 22. juli 2008 Men hun var 6 år yngre enn meg og i den alderen syns jeg det blir litt stort gap. Synes ikke dette er så veldig mye. Hvis dere trives sammen, så hvorfor ikke? Ikke la alderen hindre dere. Min samboer er 16 år eldre. Funker det Men lurt å ikke presse henne til noe hun ikke vil (tenker sex). Men tror ikke du er typen til det Lykke til Lunis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. juli 2008 #39 Del Skrevet 25. juli 2008 Ikke gi tlf nr. Da er du for tilgjengelig, og det liker ikke damer. De må jakte litt. Skriv heller på PANTELAPPEN: "er det noen mulighet for at du og jeg kan snakkes uten at 100 kunder står og stresser?" På lapp nr. 2: Fortrinnsvis ikke ved panteautomaten. Liker du også kaffe? Creepy! ville jeg tenkt om lapp nr. 1. Kan ikke engang forklare hvorfor. Folk som sitter på utstilling i serviceyrker er utsatt for ekstremt mange "tilbud", og er kanskje mer skeptisk enn mange andre. Man må utvikle en metode for å luke ut de virkelig skumle typene, i tillegg til de som bare flørter av gammel vane og ikke mener noe med det. Tror en rett på sak inv. på kafe el.l en dag, og med mobilnr er mer betryggende. Da kan hun sjekke opp nr. for å se om det ekisterer, finne ut hva du heter og hvor du bor, finne bilde av deg og vennene dine på facebook, og generelt få inntrykk av om du er gal eller ganske normal (det er et meget bredt kriterium, men som regel greit som 1. siling). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_mann28_* Skrevet 30. juli 2008 #40 Del Skrevet 30. juli 2008 Kanskje lurt å lese resten av tråden før man svarer? Uansett Luniz: u got balls! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå