Gå til innhold

Dame i butikken

Gjest Gjest nr 1001

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest nr 1001

Det er ei jente som jobber i kassa i den nærmeste matbutikken her, tipper hun er 20-22 år. Selv er jeg 23 og ett halvt. I begynnelsen tenkte jeg ikke spesielt over det men etterhvert oppdaget jeg at hun "klønte" på en veldig sjarmerende måte og at hun var ett generelt sett festlig vesen. Nå handler jeg der nesten utelukkende for å se om hun er der. Vi utveklser blikk og smil, veldig under-bordet flørting egentlig. Jeg traff hun på byen en gang hun var på vei hjem fra en pub eller noe, da hilste hun på meg og smilte stort. jeg skjønner at det kan bli noe her hvis jeg er flink. og jeg har ikke not imot å ta det sakte. men før eller siden blir jeg nødt til å gjøre noe "mer", be henne ut eller noe. Men jeg har aldri vært i denne situasjonen før...det føles direkte feil å be henne ut når hun sitter i kassa med masse kunder bak meg! I første omgang er jeg vel egentlig mest interessert i å finne ut mer om hvem hun er osv... men jeg tar meg selv i å tenke på henne oftere enn det som kanskje er vanlig. Så noe er det.

What do I do?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest me too

Henger meg på her jeg..

Er i samme situasjonen som deg, men betatt av en som jobber på treningssenteret der jeg trener. Har fått rede på navn og alder via ei venninne (som jobbet der en kort periode), og at han sannsynligvis er ganske så singel... Men selv om jeg nærmer meg de 30, så blir jeg helt fjortis når han er der. *sukk* Er det sånn at når man har passert 28 så blir det faktisk dobbelt så galt (14x2)?? Føles sånn... Er MANGE år siden jeg var skikkelig betatt av en fyr, skal ganske mye til, men det skal dessverre da også ganske mye til før det evt slipper taket.

Så hvordan går man frem i en sådann situasjon? :sjenert:

Ikke meningen å kuppe tråden din, gjest! Men føler vi er i samme båt her, og kanskje kan få litt felles råd. Ikke lett dette...

:popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Jente_*

Bare denne setningen vil få en jente til å "falle" for deg....

LYKKE TIL!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Jente_*

...og setningen var:

...jeg skjønner at det kan bli noe her hvis jeg er flink....

(Flink....søtt sagt...)

Igjen: LYKKE TIL!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Til TS:

I din situasjon, der det er vanskelig å spørre henne direkte pga andre kunder og slikt, kan det funke med en litt barnslig framgangsmåte. Kan hende hun synes det er søtt. :) Idéen er å gi henne en lapp der det står noe enkelt som "Bli med på kino en dag? Ring meg! Navn, telefonnummer"

Eventuelt gå i butikken når det er lite kunder. Som rett etter åpningstid. Eventuelt rett før stengetid. Da kan hun kanskje slå av en prat.

Men husk å ikke være FOR pågående heller. Jeg har ei venninne som jobber i butikk, og som ofte får flørtende henvendelser fra mannlige kunder. De oppfatter henne som flørtete, mens hun bare ønsker å være blid og kundevennlig. Men ikke la denne historien skremme deg! Det hender jo hun faller litt for en kunde også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Ja, det var akkurat det jeg også ville foreslå! :)

Gi henne en lapp med hilsen og telefonnummeret ditt, når dere utveksler pengene. Det er kjempesøtt, og ikke påtrengende.

Skulle ønske noen gjorde det med meg! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Starscream

Ikke gi tlf nr. Da er du for tilgjengelig, og det liker ikke damer. De må jakte litt.

Skriv heller på PANTELAPPEN: "er det noen mulighet for at du og jeg kan snakkes uten at 100 kunder står og stresser?"

På lapp nr. 2:

Fortrinnsvis ikke ved panteautomaten. ;) Liker du også kaffe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest nr 1001

Rart det der, det var akkurat det jeg hadde tenkt å gjøre også. Eller, det var det eneste som slo meg en mulighet uten å ødelegge for meg selv. Nå må jeg lete dypt dypt inni meg selv og finne alt jeg har av ryggrad og baller for å tørre å gjøre det!

Men litt usikker på det med nr nå... Jeg mener, hvis jeg bare gir henne en lapp hvor det spør om vi kan prates ett annet sted så har hun jo ikke noen måte å kontakte meg på og må bare vente til jeg kommer i butikken igjen uansett. Da er jeg jo like langt.

Er ikke skremt pga den historien, jeg er helt sikker. Hun sier hei til meg nesten uansett nå, på "den" måten. Jeg er helt sikker på at hun ikke "bare" er kundevennlig. Isåfall ville hun fått sparken for å lure kundene sine :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Det er enklest å gi mobilnummeret. Hvis hun liker deg sender hun deg en sms - garantert.

Hvis hun er likegyldig gjør hun det ikke.

Enkelt og greit. Ikke driv noe slags spill med å ikke være tilgjengelig. Vi damer liker menn som er rett frem og ikke venter for lenge med å få ut fingeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest nr 1001

Var det jeg tenkte meg også. Noe som bare er logisk, egentlig. Noe annet er å lure seg selv, tror jeg. Man kommer til ett punkt hvor det blir kjedelig å bare utveksle "hei", smil og intense blikk. Da holder det ikke å bare pusse tenna, man må til med tanntråd og gjøre en skikkelig jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grafica

Jeg har selv sitti i kasse, og opplevd å bli flørtet med og selv bli småbetatt av kunder. Jeg hadde en gutt som jeg hadde en slik flørt gående med en stund, og jeg torde aldri å spørre ham om navnet hans, eller nummeret, eller noenting. Så jeg endte opp med å gi ham en lapp selv! Selv om jeg ikke visste noenting om ham (navn, alder, kjæreste eller singel...) Det ble en riktig så hyggelig sommerflørt for vår del :)

Jeg synes du skal skrive på nummeret ditt! Lykke til, og åååh så søtt og spennende ^^

Og helt enig med Gjest_Jente om at setningen "..jeg skjønner at det kan bli noe her hvis jeg er flink...." er noe av det søteste jeg har lest på lenge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

hehe, selvfølgelig hadde du det. Hvis gutten er mann nok kan han gjøre/si han vil. Koker uansett hos damene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grafica

HAH ja det stemmer nok heeeeeeelt :fnise: Den eneste som får si sånt og slippe unna med det hos meg er homobestisen min... Fra alle andre blir det bare fornærmende og tacky. Uff, sånne linjer skulle bare gått hen og dødd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tanita
hehe, selvfølgelig hadde du det. Hvis gutten er mann nok kan han gjøre/si han vil. Koker uansett hos damene.

Der tar du feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...