Gå til innhold

HM høstkatalog


Malama

Anbefalte innlegg

Har den kommet, og jeg rotet den bort, eller er den ikke kommet enda, tro?

Jeg skal ifølge mine kundeopplysninger hos hm få den, men jeg finner bare vårkatalogen når jeg blar i bunken med blader under bordet...

Jeg er på jakt etter en deilig "kosedress" (joggedress, helts med jakke til) som jeg skal ha i barselstiden, og det slo meg at slike finner jeg alltid i HM-katalogene (ofte som "om du bestiller innen denne datoen får du en slik" i høstkatalogen) men har aldri kjøpt en. Finner jo en som ser god ut i vårkatalogen, men buksa er utsolgt står det i nettbutikken...

Det pleier være bedre utvalg i høstkatalogene (fant flere i høstkatalogen jeg hadde liggende, helt til jeg oppdaget at det var en GAMMEL høstkatalog fra i fjor, så det er helt sikkert utsolgt.)

Så da lurer jeg rett og slett på, har høstkatalogen for 08 kommet, og jeg rotet den bort (bestille meg en ny?) eller har den ikke kommet enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Utvalgte kunder har fått forhånds-høstkatalogen. Resten får hele katalogen i løpet av de førstkommende ukene. Klærne legges ut på nettet i midten av juli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er vel ikke utvalgt jeg da denne gangen (har vært det engang før, så det er vel lenge til det er min tur igjen)

Men om den kommer i løpet av de neste ukene, og klærene kommer på nettsiden snart, så er det jo ikke så rart jeg ikke finner den under bordet mitt i alle fall.

Men om jeg husker rett fra tidligere år, så måtte jeg vente lenge fra bestilling til levering (mulig det var det året jeg var "utvalgt" og fikk den tidelig...?) Jeg hadde tenkt å ha den klar til sykehusbaggen min, og husker noe om at jeg ikke fikk pakken min før i midten av august et år (mulig det var pga at noe av det jeg bestilte ikke var på lager...) Med termin 13. august kan jo det bli i knappeste laget...

Men takk for svar om hvorfor jeg ikke finner katalogen her i huset i alle fall, da er det ikke jeg som har rotet den bort, jeg bare var litt utolmodig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...