tasha Skrevet 5. juli 2008 #1 Skrevet 5. juli 2008 som topic sier her. vil vise kjæresten min at jeg er glad i han, vi har litt små problemer for tiden, og jeg vet hvor koselig det er for meg å få en rose eller liten bamse elelr noe. hva kan man gi til en gutt??
Gjest Gjest Skrevet 5. juli 2008 #2 Skrevet 5. juli 2008 Ikke noe i veien for at du gir han en liten bamse eller roser :-) Jeg er mann og jeg satte ihvertfall stor pris på å få både blomster og "kosedyr" av ekskona når jeg fikk det :-)
tasha Skrevet 5. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. juli 2008 hehe får kjøpe en bamse da, blomster liker han ikke..
Lille Lea Skrevet 5. juli 2008 #4 Skrevet 5. juli 2008 Har sluttet å kjøpe roser jeg, han kikker på dem så vidt, og bryr seg egentlig ikke overhode om sånt! Bamser blir for pusete.. Er nok litt forskjellig fra gutt til gutt Men lurer faktisk på det samme selv! en liten ting som ikke koster all verden liksom. Har gitt han ett par kort, sånn helt uten vidre, og han ble veldig glad for det som sto der og satte mye mer pris på det enn blomster
tingeling Skrevet 5. juli 2008 #5 Skrevet 5. juli 2008 CD? Kinobilletter? En flaske cognac? Abonnement på et blad? Sexy undertøy til deg selv? (min mann ser såvidt på blomster og hadde jeg gitt ham en bamse så tror jeg han hadde sett rart på meg og "regiftet" den til sønnen vår)
Gjest Gjest Skrevet 5. juli 2008 #6 Skrevet 5. juli 2008 En liten elektronisk duppedings. DVD, spill e.l. Halvflaske sprit. En bok eller tegneserie.
Gjest dalieo Skrevet 5. juli 2008 #7 Skrevet 5. juli 2008 Har tenkt på dette før. Kjæresten min pleier å kjøpe meg roser, men han er selv absolutt ikke en rose og bamse-gutt. Har funnet ut at det han setter mest pris på tilbake er snus, av alle ting
lillesky Skrevet 5. juli 2008 #8 Skrevet 5. juli 2008 Jeg har gikk min samboer planter, type sukulenter og kaktus, litt sånn "kule" planter. Han synes de er fine.
Jade Skrevet 5. juli 2008 #9 Skrevet 5. juli 2008 Hva liker han da? Hvis jeg skal gi samboeren min en ekstra oppmerksomhet, så kjøper jeg en pose bamsemums. Da blir han superglad
Ethereal Skrevet 5. juli 2008 #10 Skrevet 5. juli 2008 Mitt inntrykk er at menn liker å få oppmerksomheter. Da blir alt mulig rart satt pris på.
Gjest Gjest Skrevet 5. juli 2008 #11 Skrevet 5. juli 2008 Sånne fjernstyrte helikoptere er kule! Hvis du skal gi kosedyr, så liker jeg sånne mini-krokodiller, eller en skikkelig feit en som kan brukes som hodepute. Maglite DVD Bokser Halskjede, litt sånn rocco-style Saccosekk Snowboard Lue Snowboardbriller Abonnement på Vi Menn Abonnement på National Geographic Frekt undertøy Lebestift Mascara Kake Is Ferrari Flammekaster Dinosaurer i plast Plastellina Glass Mer glass Flaske Drikke Lommelerke Lommekniv Sprettkniv Slåsshansker Kjetting Sånn alarm til å se når fotoboksene dukker opp Tomtom Hodetelefoner Ørepropper Stereoanlegg Privatjet Tur på europeisk bordell Motorsag motorsag-massakren food processor oppskrift på retter med kjøtt cookies cookie monster t-skjorte ...skriver du opp?
Gjest Gjest Skrevet 5. juli 2008 #12 Skrevet 5. juli 2008 Pakk deg sjøl inn med en sløyfe som dekker det viktigste. Det er min drømmepresang. Lag en ordentlig middag til han. En pakke kondomer(hvis dokker bruker det) En 6pak med øl. Snus Røyk. pakk inn et nummer med Conan, Fantomet eller noe. ++ Vi gutter er enkle og klarer oss med enkle gaver. Gutt ca 30år.
Gjest Gjest Skrevet 6. juli 2008 #13 Skrevet 6. juli 2008 Her skinner det igjennom at kvinner har ikke peil på hva menn vil ha. Dette er som å si at alt en kvinne ønsker er en stor og saftig kukk. CD, DVD? hm, her prøver vi å være litt romantiske med blomster og hva det måtte være, og så kommer dere med deres oppfinnsome ideer som en dvd? Heheh. Jeg tror det rett og slett er bedre om dere bare tilbyr et ligg til mannen jeg. Sparer dere liksom for ydmykelsen
Teriyaki Skrevet 6. juli 2008 #14 Skrevet 6. juli 2008 Her skinner det igjennom at kvinner har ikke peil på hva menn vil ha. Dette er som å si at alt en kvinne ønsker er en stor og saftig kukk. CD, DVD? hm, her prøver vi å være litt romantiske med blomster og hva det måtte være, og så kommer dere med deres oppfinnsome ideer som en dvd? Heheh. Jeg tror det rett og slett er bedre om dere bare tilbyr et ligg til mannen jeg. Sparer dere liksom for ydmykelsen Du vet at mange som har svart her i tråden er menn?
Gjest Gjest Skrevet 6. juli 2008 #15 Skrevet 6. juli 2008 Du vet at mange som har svart her i tråden er menn? Nei, men jeg regner med at du vet det, siden du er synks, og slikt
Gjest Gjest Skrevet 6. juli 2008 #16 Skrevet 6. juli 2008 Nei, men jeg regner med at du vet det, siden du er synks, og slikt De sier no at de er menn, mange av de som har svart! eller kanskje de har en god grunn til å lyge? :gjeiper:
Gjest Lommerusk Skrevet 6. juli 2008 #17 Skrevet 6. juli 2008 (endret) . Endret 24. august 2009 av Lommerusk
Gjest Gjest Skrevet 6. juli 2008 #18 Skrevet 6. juli 2008 Hva du kan gi til en gutt? Vet du ikke hva han liker og setter pris på da? Favoritter han har? Være seg sjokolade, potetgull, røyk/snus, øl, blad.. eller noe småting knyttet til en hobby han har? Kjenner du gutten din så vet du selv svaret.
Gjest Gjest Skrevet 6. juli 2008 #19 Skrevet 6. juli 2008 Pakk deg sjøl inn med en sløyfe som dekker det viktigste. Det er min drømmepresang. Lag en ordentlig middag til han. En pakke kondomer(hvis dokker bruker det) En 6pak med øl. Snus Røyk. pakk inn et nummer med Conan, Fantomet eller noe. ++ Vi gutter er enkle og klarer oss med enkle gaver. Gutt ca 30år. Eh...snakk for deg selv, du unge gutten. Jeg kjenner ingen gutter eller menn som er så enkle som det du er/beskriver her, og da mener jeg i alderen 13-60 år. De jeg kjenner til liker vin, musikk, sportsutstyr, fritidsinteresseutstyr, teaterbilletter, konsertbilletter, en DVD-film, kinobilletter, gavekort på en god resturant, god mat laget hjemme, osv. Du snakker som om "alle" er slik som det du sier her: enkle. Men det er nok bare i din lille verden!
tasha Skrevet 7. juli 2008 Forfatter #20 Skrevet 7. juli 2008 Hva du kan gi til en gutt? Vet du ikke hva han liker og setter pris på da? Favoritter han har? Være seg sjokolade, potetgull, røyk/snus, øl, blad.. eller noe småting knyttet til en hobby han har? Kjenner du gutten din så vet du selv svaret. vært sammen med han kun et år, og jeg finner ikke ut noe som kan gjøre han like glad som jeg blir av ei rose. har sendt han et par postkort liksom, de ble han visst glade for, men må da være noe annet.. cd og sånt syntes jeg ikke er sånn "glad i deg " ting.. hihi takk for mange svar her:P må da finnes noe brukanes..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå