Gjest Gjest_lurer_* Skrevet 5. juli 2008 #1 Skrevet 5. juli 2008 til jentene;hender det at du suger ham under samleiet?dvs at han trekker seg ut av deg sånn at du kan suge ham litt før han igjen trenger seg inn i deg igjen?og ,suger du ham ren etter han har komt inni deg?svelger du?dette er noe jeg selv drømmer om men tør ikke å spørre henne.....
Gjest Gjest Skrevet 5. juli 2008 #2 Skrevet 5. juli 2008 jeg pleier bare å suge kjæresten min før vi har samleie...ikke etterpå....om han har hatt på seg kondom under hele samleiet kan jeg ta den av å suge han etterpå
cilipili Skrevet 5. juli 2008 #3 Skrevet 5. juli 2008 Synes du skal ta sjansen og spørre. Tror ikke de fleste jenter synes dette er ekkelt. Personlig synes jeg alt du har nevnt over er ok
Nienna Skrevet 5. juli 2008 #4 Skrevet 5. juli 2008 Det foregår ikke helt slikt hos oss, men det har hent vi har måttet være stille (noe jeg ikke er spesielt god på), så han har måttet trekke seg ut, og da får han lett en blowjob i stedet. Og joda, svelger jeg. Kunne ikke falle meg inn å spytte. oO
Ethereal Skrevet 5. juli 2008 #5 Skrevet 5. juli 2008 Jeg syns ikke særlig om å suge pga smaken. Det er kjempesalt, noe jeg ikke liker. Det er veldig trist, for jeg liker å suge og det er fint for typen min...
tomatsuppe Skrevet 5. juli 2008 #6 Skrevet 5. juli 2008 Jeg har gjort det før, sugd etter at han har vært inni meg, men syns ikke noe særlig om det. Om jeg hadde likt det, eller synes det var relativt greit, tror jeg ikke jeg hadde kommet meg gjennom et samleie uten å avslutte med en BJ. Samboeren min ELSKER det. Om hun syns det høres ekkelt ut, kan dere jo gjøre det i dusjen. Da kan du vaske den litt ren først. Det funker for meg.
Gjest Gjest_MY_* Skrevet 5. juli 2008 #7 Skrevet 5. juli 2008 Ja, det gjør jeg rett som det er. Synes jeg smaker ganske godt, jeg! Ikke noe ekkelt ved det. Ikke alle jenter liker å svelge, da. Jeg gjør det gjerne. Pass på hva du har spist og drukket før du ber henne om det, så ikke hun blir skremt fra å gjøre det igjen Nikotin, for eksempel, kan være drepen for smaken. Det samme med alkohol. Jeg er en "dreven" svelger, jeg vet hvordan jeg skal få sæden inn i munnen så jeg slipper å ha den der så lenge, men hvis typen har spist indisk, f.eks., klarer jeg bare så vidt å la være å brekke meg, så jeg svelger ikke da. Jeg husker ikke hva som gjør smaken bedre, men det finner du sikkert et eller annet sted på nettet. Ikke vær redd for å be henne om det, spør på en fin måte så hun kan si nei hvis hun ikke vil. Evt kan du si noe sånt som "jeg drømmer om at du..." osv. Jeg vet ikke hvordan den seksuelle kommunikasjonen er mellom dere jeg. Lykke til
~banshee Skrevet 6. juli 2008 #8 Skrevet 6. juli 2008 (endret) Hva er det ekle, dere jenter som synes det? Er det det at den har dine egne safter på seg blandet med hans? Saltsmaken? Jeg synes ikke det smaker stort, men kanskje det varierer fra mann til mann. Han slikker ofte meg underveis, og. Synes det er god variasjon i sexen og veldig turn on! Iallefall hvis det er mørkt, og han blir (veldig gledelig) overrasket over å kjenne munnen min. Når det gjelder svelging, så gjør jeg gjerne det. Man slipper søl, og typen har ikke akkurat noe imot det. Jeg må innrømme at jeg avskyr smaken, det er jo som å svelge saltvann. Men jeg gjør det likevel! Oppmuntre henne masse når hun først gjør det, slik at hun vet hvor mye det betyr for deg. Og si forslaget rett ut, spør for eksempel om dere kan prøve det ut en gang, ikke gjør henne usikker ved å si at det hadde gjort sexen bedre, f.eks. Lykke til fra meg og! Endret 6. juli 2008 av ~banshee
Gjest Gjest Skrevet 6. juli 2008 #9 Skrevet 6. juli 2008 Synes du skal ta sjansen og spørre. Tror ikke de fleste jenter synes dette er ekkelt. Vel, mange jenter og kvinner syns dette er ekkelt! Du må bare spørre, ellers vet hun jo ingenting om hva du vil!!!!!!!!!! Men ekkelt, ja.
Envy Skrevet 6. juli 2008 #10 Skrevet 6. juli 2008 Jeg har gjort det et par ganger og synes det er helt greit.. litt snodig å tenke på at jeg da oxo sleiker og suger i meg ting som faktisk kommer fra meg .. lol om du skjønner.. men har ikke noe problem med å gjøre det, men så er jeg den typen jente som ELSKER å suge pikk å da
Blid Skrevet 7. juli 2008 #11 Skrevet 7. juli 2008 Å suge typen etter at han har vært på besøk i mitt aller helligste er vel igrunnen ikke værre enn at jeg suger han/han sleiker meg, og så kliner vi etterpå? Ser ikke problematikken her i det hele tatt. Du kommer ingen vei med å ikke spørre iallefall. Lykke til
utlendingen Skrevet 7. juli 2008 #12 Skrevet 7. juli 2008 Jeg suger ham gjerne under samleiet. Jeg synes av og til at smaken av ham, med eller uten sæd, er sur, og at smaken av meg er mer basisk. Min fantastiske, nåværende kjæreste måtte overbevises om at det var normalt at jeg sugde ham av og til under samleie, nå protesterer han absolutt ikke. Noen ganger har jeg bare lyst til å smake ham eller oss begge samtidig mens vi elsker, men det har hendt at jeg har sugd ham mellom stillinger fordi vi har drukket for mye alkohol. Uansett påstår jeg faktisk at dette spørsmålet bunner ut i at unge jenter burde oppfordres til å onanere - eller at skoleverket kunne fokusere på at jenter kan runke også, ikke bare gutter. Hvor mange gutter har ikke smakt på sæden sin? Hvor mange jenter tør ikke onanere? Det er ikke kroppsvæskenes smak som er farlig, det er eventuelle smittestoffer. Har vi blitt fast-foodete i sexhodene også? Unnskyld, tilbake til spørsmålet. Ja, alt det der er mer enn akseptabelt. Hvis hun (og tydeligvis også ts) er uerfaren må man kanskje prøve en snill, diplomatisk tilnærmelse i begynnelsen.
Gjest Gjest Skrevet 7. juli 2008 #14 Skrevet 7. juli 2008 Er ikke det helt vanlig? Jo. Jeg har aldri tenkt på å ikke gjøre det hvert fall.
Gjest glamourgirl Skrevet 7. juli 2008 #15 Skrevet 7. juli 2008 Nettopp... Man må jo like det, skjønner jeg, men jeg har aldri tenkt på hva som er å mislike.
cilipili Skrevet 7. juli 2008 #16 Skrevet 7. juli 2008 Nettopp... Man må jo like det, skjønner jeg, men jeg har aldri tenkt på hva som er å mislike. Ikke jeg heller. Trodde dette var like vanlig som misjonæren, jeg
Gjest Gjest_Penny Lane_* Skrevet 7. juli 2008 #17 Skrevet 7. juli 2008 Ja det er noe vi gjør stadig vekk. Jeg syns ikke det er noe ekkelt å suge ham etter at han har vært inni meg. Jeg vil jo at han skal slikke meg- så da kan jeg ikke akkurat si æsj og nekte. Syns egentlig det er litt sexy å kjenne smaken av oss. Og det hjelper jo også på at han tenner på det;-)
Gjest Gjest_majo_* Skrevet 15. juli 2008 #18 Skrevet 15. juli 2008 til jentene;hender det at du suger ham under samleiet?dvs at han trekker seg ut av deg sånn at du kan suge ham litt før han igjen trenger seg inn i deg igjen?og ,suger du ham ren etter han har komt inni deg?svelger du?dette er noe jeg selv drømmer om men tør ikke å spørre henne..... ja, ja og ja
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå