Gå til innhold

Voldtekt

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Kim_*
Skrevet

Hei!

Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre eller forholde meg til ting. Saken er altså den at jeg har en kjæreste som jeg har vært sammen med i nesten et år. Hun har en del kriminelle venner utenbys som hun dessverre er sammen med. De har aldri gjort hun noe, eller presset hun til å delta på noen som helst måte.

Det som nå er saken var at hun var på en fest med hun ene venninnen sin og ut på kvelden ble hun unormalt full. Hun ble så lagt i en seng og sovnet der. Venninnen sier hun passet på hun hele tiden, men dagen etter festen så kunne kjæresten min stikke hele fingeren sin inn i kjeden. Vi har hatt litt problemer med at jomfruhinnen har gjort det vondt for hun når vi har hatt sex. Men nå kunne hun få hele fingeren inn uten at det gjorde vondt når hun ikke er kåt. Så hun lurer på om hun kan ha blitt voldtatt...

Det som skremmer meg litt er at hun sier at hun ikke husker noen ting fra festen, at det ble inntatt kokain av de andre folkene. Jeg lurer på om noen har dopet hun for å så voldta hun. Men hun har ikke hatt noen smerter etterpå og venninnen fant hun med klærene på i sengen.

Jeg sier til hun, hvis du har blitt voldtatt så må du anmelde det. Men det vil hun ikke. Og hun virker veldig rolig liksom... Og sier hvis jeg er gravid kan jeg bare ta abort helt rolig. Akkurat som hun ikke innser alvoret i situasjonen. Jeg er lettere fortvilet. Hvordan skal jeg forholde meg til dette?

Vanligvis når hun er på fest og drikker så får gjerne folk seg en på tygga når de prøver seg.

Videoannonse
Annonse
Gjest GinaTricot
Skrevet

Ojoj, tristå lese dette!

For det første er det ikke så bra å henge med disse kriminelle vennene. Hva er det de forresten gjør for at du kan kalle dem kriminelle?

Etter det jeg har lest her så tror jeg hun har blitt voldtatt, ja! Forstår hun ikke alvoret selv??

lykke til videre

Skrevet

Hvis hun ikke har noe vondt, og venninnen i tillegg passet på, tviler jeg på at hun har blitt utsatt for voldtekt. Jomfruhinnen kan jo sprekke av andre ting enn samleie.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg tror heller ikke hun har blitt voldtatt. Ingen hensikt å anmelde dette. Saken hadde uansett blitt henlagt.

Hvis hun er i tvil kan hun ta en angrepille (hvis det skjedde i går eller torsdag). http://www.norlevo.no/

Hun kan også sjekke seg for evt. smitte hos legen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...