Gjest Gjest Skrevet 5. juli 2008 #1 Skrevet 5. juli 2008 Jeg har et skikkelig frustrerende problem jeg aldri har vært utsatt for før. Håret mitt er fett. Uansett. Til og med 2 sec. etter at jeg kommer ut av dusjen, ferdig med hårvasken. Det er på en måte et lag av fett som ikke vil av, uansett! Har prøvd alt...... Rense-, frisør- og butikkshampoo. Ingenting ser ut til å fungere. Har jeg gjerne brukt en hårspray eller noe som sitter bom fast? Hva gjør jeg? Noen som vet om en veldig rensene shampoo? Håret ser kjempefett ut. Men det gjelder bare på toppen av hodet.
stjernekyss Skrevet 5. juli 2008 #2 Skrevet 5. juli 2008 Ha i shampo i håret mens det er TØRT! Jobb den godt inn. Deretter tilsetter du litt og litt vann. La det skumme skikkelig. Etterhvert har du jobbet inn så mye vann, at du kan putte hodet under dusjstrålen. Skyll ut alt. Shamponér en gang til på vanlig vis. Skyll godt ut. Balsam dersom du bruker (aldri høyere opp enn til nakke/skuldreområdet). Skyll godt ut. Tørk og VOILA!
Gjest Gjest Skrevet 5. juli 2008 #3 Skrevet 5. juli 2008 Takk! Det skal prøves når jeg kommer hjem igjen.
stjernekyss Skrevet 6. juli 2008 #4 Skrevet 6. juli 2008 (endret) Bare hyggelig! Ble det bra? Endret 6. juli 2008 av stjernekyss
Gjest Gjest Skrevet 6. juli 2008 #5 Skrevet 6. juli 2008 Jaaaa! :D Hehe. Håret ble helt rent nå. Men jeg er enda usikker på hva det kom av, for det er ikke første gangen jeg har opplevd det. Bruker en olje-rens for huden når jeg dusjer, så hvis den kommer litt i kontakt med håret, kan det være det som er skylden.
stjernekyss Skrevet 6. juli 2008 #6 Skrevet 6. juli 2008 Så bra! :-D Helt sikkert oljerensen din! Kanskje du skal passe på å vaske håret helt ferdig før du bruker den, og vaske hendene dine med såpe etterpå, i dusjen, før du begynner å ta på håret igjen. Tørke håret først, før du bruker håndkleet på resten av kroppen også, eller kanskje helst ha et eget hår-håndkle? Nå vet du i hvertfall hva du skal gjøre, når krisen er ute!
Gjest Gjest Skrevet 6. juli 2008 #7 Skrevet 6. juli 2008 HVA MED ZALO?! Det ypperste av alle rensesjampoer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå