Gå til innhold

trenger litt råd

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Vi skal ha et formiddagsbryllup med bare nermeste familie, det skal være vedig enkelt. Det blir middag og kaffe på ei øy utenfor der vi bor. Vi har leid en nokså stor båt som frakter oss på øya, det tar ca 1,5 time. Men ellers har vi ikke tenkt på noe spesielt av underholdning eller musikk, da det ikke skal være noe fest etterpå. Barna til våre søsken blir med, så bryllupet avsluttes antageligvis i 21-tiden, dvs ca 5 timer på øya. Syns dere det burde være noe mere enn bare middag og kaffe i et sånt bryllup, burde vi ha noe som underholdt gjestene??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare ta med dere noe musikk som alle liker og en bra cd spiller så gir det litt ekstra liv i stemningen bare det :)

Skrevet

Vet ikke om dere liker selskapsleker eller noe? Jeg gjør ikke det personlig, men mange gjør det :) Kanskje noen venner spiller et instrument eller synger? Ehm, kan ikke tenke på noe mer tror jeg, masse lykke til!!!!

Gjest Gjest
Skrevet
Vet ikke om dere liker selskapsleker eller noe? Jeg gjør ikke det personlig, men mange gjør det :) Kanskje noen venner spiller et instrument eller synger? Ehm, kan ikke tenke på noe mer tror jeg, masse lykke til!!!!

Huff nei, det liker jeg ikke i hele tatt. Tror faktisk så enkelt som mulig blir det beste. Det blir heller ikke så mange timer på øya, så middag og kaffe tror jeg bare får holde.

Skrevet

5 timer på middag og kaffe gi ikke mye dødtid. Det jeg ville vært mest bekymret for var båtturen, 1,5 time kan fort bli kjedelig, spesielt for ungene. Er det en båt som man kan gå rundt på? Hadde det vært mulig å ha noe underholdning der? Eventuelt ha med noe musikk? Men utseende på båten har jo litt å si i forhold til hvilke muligheter som er.

Gjest Gjest
Skrevet
5 timer på middag og kaffe gi ikke mye dødtid. Det jeg ville vært mest bekymret for var båtturen, 1,5 time kan fort bli kjedelig, spesielt for ungene. Er det en båt som man kan gå rundt på? Hadde det vært mulig å ha noe underholdning der? Eventuelt ha med noe musikk? Men utseende på båten har jo litt å si i forhold til hvilke muligheter som er.

det er en stor båt som vil kjøre inntil land hele veien. Vi skal også ha champagne/brus, jordbær og gjærbakst på båten så folk ikke blir alt for sultne. Så det blir nok ikke noe underholdning der. Men mulig vi finner på noe til ungene:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...