Gå til innhold

Han er 17 år..

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Hmm_*
Skrevet

Min bror hadde fest idag og jeg var der tilfeldig. Og ble sittende å snakke med den ene kompisen hans som er like gammel som han. Altså 17.

For å gjøre en lang historie kort så har vi nå akkurat hatt oss.. Det tok bare overhånd.. Han har dratt hjem nå..

absolutt nooo feelings eller noe mer ligger i dette, kun bare en litt opphetet øyeblikk..

Uansett hvorfor føler jeg meg nesten som en pedofilsk misbruker.. Jeg føler jeg har har hatt sex med et lite barn.. Føler kvalmen kommer sigende..

Hva gjør jeg? Jeg har på følesen at dette kan ødelegge meg litt fremover.. Han er kun 17.. Men han sa han hadde gjort det før da.. takk gud for det.. Og jeg veit ikke helt hva jeg gjort med han før vi var godt i gang..

Uansett... hva mener dere..

Måtte bare få dette ut på en eller annen måte..

ps han lovte å holde kjeft til kompiser og etc.. Blir et enda jævligere hysteri hvis min bror finner ut av det.. men det er en helt annen sak...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han var 17, han skal høre til å være ferdig med puberteten nå, eller i alle fall godt i gang. Så nei, du gjorde ikke akkurat noe pedofilt.

Og om du hadde vært mann, og 17-åringen jente, så er sannsynligheten stor for at ingen hadde giddet løfte ett øyenbryn engang, eneste grunnen til at de kanskje gidder nå, er at med 6 år i aldersforskjell er det ikke helt vanlig at hun er eldst. Så du kan nok ta det helt med ro. =)

Skrevet

Haha! Jeg hadde ikke bekymret meg over dette, hvis jeg var deg. Å ha hatt sex med deg som er såpass mye eldre, er nok det største han har opplevd så langt i livet. I tillegg kommer han selvfølgelig til å skryte av dette helt til han blir gift, og du kommer til å være i runkefantasiene hans til han mister potensen.

Gjest Gjest M35
Skrevet

Han har hatt sitt livs opplevelse, og du har ikke gjort noe ulovlig. Slapp rolig av. Men holde kjeft, det gjør han neppe.

Skrevet
Haha! Jeg hadde ikke bekymret meg over dette, hvis jeg var deg. Å ha hatt sex med deg som er såpass mye eldre, er nok det største han har opplevd så langt i livet. I tillegg kommer han selvfølgelig til å skryte av dette helt til han blir gift, og du kommer til å være i runkefantasiene hans til han mister potensen.

Signerer denne jeg.

Å ha sex med en som en over den seksuelle lavalderen, er det aldri noe galt i(så lenge det er frivillig fra begge parter, selvfølgelig), så jeg synes ikke du, TS, skal bekymre deg noe over dette:)

Gjest Gjest
Skrevet

Du har ikke gjort noe galt! Det eneste er at det er mest vanlig at menn er eldst, og det er derfor du føler det slik du gjør.

Men ikke fortvil! Vær glad du har gjort det, du kommer en eller annen gang til å prise deg over at du knullet en ungfolie. Husker da jeg var rundt 21-22 år selv, da var min store fantasi å knulle en på 17-18 år! Jeg turte aldri å leve ut fantasien, og angrer vel den dag i dag. Men i dag er jeg kanskje blitt litt for gammel for en på 17, så da får det bare være.. min beskjed til deg er: Du er heldig:wow:

Gjest GinaTricot
Skrevet

både du og han er heldige! :Nikke:

Gjest Gjest
Skrevet
både du og han er heldige! :Nikke:

Vel, iførlge de fleste på denne tråden så er det bare han som skal være heldig. Heldig fordi en jente valgte å knulle han!

:fnise:

Det er faktisk ikke like stort som å lande på månen... selv om mange jenter her sikkert føler at han burde føle det slik. Hvorfor det om jeg måtte tøre å spørre? Jeg tror hun burde være glad for at hun i det heletatt fikk han

Mus ligger det og lurer rundt overalt, og i russetiden så hadde han garantert fått nok

Gjest skorpio
Skrevet

Ikke vær bekymret. Tenk hvordan du selv var da du var 17 - det er ikke det samme som 10. Du er ikke lenger et barn. Så slapp av du, det er ikke no stress. :)

Skrevet

Jeg er vel litt i tvil om hvorvidt han kommer til å klare å holde dette for seg selv, så jeg ville nok bekymret meg mer for å ha feid over kompisen til broren min enn alderen hans, som jo er over den seksuelle lavalderen og høyst frivillig ut ifra hva du sier :)

Skrevet

Med mindre han egentlig ikke ville, så har du ikke gjort noe galt. Han er over den seksuelle lavalder. Har sikkert gjort det mange ganger, og visste hva han gikk til.

Skrevet
Jeg er vel litt i tvil om hvorvidt han kommer til å klare å holde dette for seg selv, så jeg ville nok bekymret meg mer for å ha feid over kompisen til broren min enn alderen hans, som jo er over den seksuelle lavalderen og høyst frivillig ut ifra hva du sier :)

:Nikke:

akkurat!

Skrevet

Jeg synes han var litt vel ung for deg. Generelt er folk for unge til p ha sex når de er under 18 år. Det er her paradokset kommer inn, nemlig at man kan ha sex når man er sytten, men ikke drikke øl eller stemme.

Dette er faktisk en alvorlig sak. Og ikke for å være en festbrems, med det er mange aborter, kjønnssykdommer, utroskap og overgrep som kommer av slikt.

Gjest skorpio
Skrevet (endret)
Jeg synes han var litt vel ung for deg. Generelt er folk for unge til p ha sex når de er under 18 år. Det er her paradokset kommer inn, nemlig at man kan ha sex når man er sytten, men ikke drikke øl eller stemme.

Dette er faktisk en alvorlig sak. Og ikke for å være en festbrems, med det er mange aborter, kjønnssykdommer, utroskap og overgrep som kommer av slikt.

Næmmen herre...Nå var jo ikke dette hverken utroskap eller overgrep så vidt jeg forsto. Og kjønnssykdommer og graviditet har da virkelig ikke noe med problemstillingen til ts å gjøre. Det kan skje uansett aldersforskjell.

Edit: tastefeil

Endret av skorpio
Skrevet

Wrong.

Dette er ikke en alvorlig sak.

Frivillig sex mellom to mennesker OVER den seksuelle lavalder.

Aldersforskjellen er 6 år, altså er heller ikke den hårreisende.

Det er ikke akkurat snakk om hverken pedofili, overgrep eller noe annet av hva du nettopp nevnte.

En gutt på 17 har sex i fylla med en eldre jente, hva er egentlig problemet ?

Skrevet
Wrong.

Dette er ikke en alvorlig sak.

Frivillig sex mellom to mennesker OVER den seksuelle lavalder.

Aldersforskjellen er 6 år, altså er heller ikke den hårreisende.

Det er ikke akkurat snakk om hverken pedofili, overgrep eller noe annet av hva du nettopp nevnte.

En gutt på 17 har sex i fylla med en eldre jente, hva er egentlig problemet ?

Det er selvsagt ikke noe galt annet enn at man ligger med feil premisser, man ligger med en person som man møter igjen og som er venn med din bror, og man gjør det i fylla.

Unnskyld meg, men jeg synes det er urovekkende, og det sier litt om en persons karakter.

Gjest Gjest_Trådstarter_*
Skrevet

hei trådstarter her. Hadde helt glemt at jeg lagde denne tråden.. lagde det i litt fortvilet øyeblikk av mitt liv.

men er ferdig med denne "saken" nå. er en one night stand og har truffet han i ettertid og han oppførte seg som ingen ting hadde skjedd. takk gud.. og har heller ikke hørt noe fra min bror..

Og jeg føler meg ikke så pedofil lengre ;)

takk for alle svar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...