Markjordbær Skrevet 5. juli 2008 #1 Skrevet 5. juli 2008 (endret) Tips til beste deodorant? Jeg skal bruke brudekjolen to dager på rad, så vil ikke svette den HELT ut første kvelden. Gode frisører i stavanger? Som også sminker... OG har rimelige priser. Tenker å vokse leggene 2-3 dager før. Hvor lenge bør jeg la håret gro først? Er det vanlig at vi betaler frisørtime til forlover også? Vi tenkte å gi en slags oppmerksomhet til diverse "viktige" personer: toastmaster (min onkel), vigsler (som er ei venninne), fotograf (som er svogeren min) og forlovere. Tenkte da vin og/eller blomster. Er dette nok? Vigsleren gjør dette på fritiden, etter arbeidstid, og får ikke lønn for det... Fotografen er ikke profesjonell og får heller ikke noe betalt utenom denne "oppmerksomheten". Er det vanlig å bruke strømper (stay-ups?) under kjolen om sommeren? Eller er det mest vanlig å gå uten? litt skeptisk til å gå barføtt i skoene... Vet dere om gullsmeder som graverer ringer noenlunde raskt? Hos Bjørklund sa de det tok 2-3 uker..... Er det vanlig å ha bakgrunnsmusikk under middagen, eller holder det å sette på musikken i etterkant? Endret 5. juli 2008 av Markjordbær
la novia Skrevet 5. juli 2008 #2 Skrevet 5. juli 2008 Hvis du er redd for å svette, kan du kjøpe aluminiumsklorid på apoteket. Den er en god del dyrere enn en vanlig deodorant, men til gjengjeld svetter du ikke en dråpe, og når du har tatt den på, holder den i tre dager. Brukes mye av oss som ellers har store ringer under armene hver dag Men du må ikke ha barbert deg på to dager før du tar den på, fordi den inneholder sprit. Anbefales! Jeg syns vin/blomster er en passe oppmerksomhet, så lengde du kjenner dem godt. De gjør det jo med glede, jeg syns nesten det blir for dumt å betale dem for at de har lyst til å stille opp for en venn. Så kan heller du gjøre dem en gjentjeneste en gang. Men det er min mening, da. Da jeg var forlover, fikk jeg frisørtime. Det var hyggelig, men ikke noe jeg forventet. Bruden skal nå være min forlover, men siden jeg ikke skal til frisøren, tenkte jeg å invitere henne ut på middag bare oss to. Det er vel like koselig? Bakgrunnsmusikk... vet ikke, jeg. Hvis det er mange under middagen, blir det sikkert nok lyd, men hvis dere ikke er så mange...? Lykke til med planleggingen!
Gjest Gjest Skrevet 5. juli 2008 #3 Skrevet 5. juli 2008 Hvis du er redd for å svette, kan du kjøpe aluminiumsklorid på apoteket. Dette var fint tips, men hva heter deodoranten? Skal man bare spørre etter "aluminiumsklorid"?
tasha Skrevet 5. juli 2008 #4 Skrevet 5. juli 2008 Dette var fint tips, men hva heter deodoranten? Skal man bare spørre etter "aluminiumsklorid"? det finnes to forskjellige deo på dette. ene innehoilder "litt" bare visst, som er på en måte mildere enn den aluminiumskloriden. jeg bruker den "sterke" som anbefales her, men det svir skikkelig, å jeg blir tørr, å får ikke sove for jeg bare klør. men fungerer gjør den. du bør prøve den en gang før du skal i brudekjolen. sånn at du vet reaksjonen på huden din, og vet hvordan det blir. bare spør etter det på apoteket ja.
Saeria Skrevet 5. juli 2008 #5 Skrevet 5. juli 2008 (endret) Ja, aluminiumsklorid er effektivt. Men som tasha sier. Kjøp i forkant og test. Påfør et tynt lag på ubarberte, rene og tørre armhuler om kvelden. Vask av om morgenen. Du vil være tørr i minst to dager om ikke fler. Stop 24 fra apoteket er et mildere alternativ. Dessuten sverger mange til yerka som også skal være helt topp. Det er alu.klorid i den og, men den er ikke så sterk på huden. Effektiv er den uansett, sier de som bruker den. Du kan få den på steder som Vita. Du kan søke på velværeforumet og finne tråder om både alu.klorid og yerka. Endret 5. juli 2008 av Saeria
la novia Skrevet 5. juli 2008 #6 Skrevet 5. juli 2008 Lurt å prøve først, ja. Hos meg svir det ikke, men det klør litt om kvelden.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå