Gjest Gjest Skrevet 4. juli 2008 #1 Skrevet 4. juli 2008 jeg har hatt sex med kjæresten min i omtrent ett år nå, men har ennå ikke fått orgasme... eller jeg tror ikke det vertfall, da hadde jeg vel visst det? jeg lurer på hvordan det kjennes ut? skal det komme noe vått? litt tiss kanskje?
Gjest Purple Haze Skrevet 4. juli 2008 #2 Skrevet 4. juli 2008 Hvis du hadde fått orgasme, hadde du visst det, ja. Ikke mye å lure på det. Det er nå nærmest umulig å beskrive en orgasme, men jeg tisser i hvert fall ikke. Blir nok ekstra våt, men får ikke sprutorgasme, som sikkert er det du mener. Orgasmen kommer som bølger eller sammentrekkninger i underlivet. Rett før du kommer, kan det kjennes ut som du skal tisse. Ikke hold igjen når den følelsen kommer, men la deg drive med. Da kommer den. De fleste jenter oppnår ikke vaginalorgasme. Stimuler klitoris samtidig som han er inne i deg, da kan det være lettere å få orgasme.
~banshee Skrevet 6. juli 2008 #3 Skrevet 6. juli 2008 (endret) Hvis du hadde fått orgasme, hadde du visst det, ja. Ikke mye å lure på det. Det er nå nærmest umulig å beskrive en orgasme, men jeg tisser i hvert fall ikke. Blir nok ekstra våt, men får ikke sprutorgasme, som sikkert er det du mener. Orgasmen kommer som bølger eller sammentrekkninger i underlivet. Rett før du kommer, kan det kjennes ut som du skal tisse. Ikke hold igjen når den følelsen kommer, men la deg drive med. Da kommer den. De fleste jenter oppnår ikke vaginalorgasme. Stimuler klitoris samtidig som han er inne i deg, da kan det være lettere å få orgasme. Er dette hver gang, denne følelsen av å måtte tisse først? Jeg vet det ikke kommer til å skje, men hver gang hindrer denne følelsen meg i å få orgasme, jeg avbryter heller en stund. Kan man få vaginalorgasme uten å ha hatt denne tissefølelsen først? En skal jo tro at det skal bli deiligere og deiligere frem mot orgasmen, ikke ubehagelig tissetrengthet...? Jeg tror nemlig at jeg har fått vaginalorgasme, men jeg er ærlig talt ikke helt sikker siden jeg måtte massere klitoris litt i tillegg for å få orgasmen. Uansett, da får jeg mange sammentrekninger i skjeden og orgasmen føles ekstra sterk. Eller kanskje man får slike sammentrekninger uansett, selv om man bare har massert klitoris? Jeg pleier å gjøre det når jeg og typen har sex, og da elsker han alle de kraftige sammentrekningene. Noen som vet noe om dette? Jeg ønsker også å komme 100% vaginalt... Jeg synes forresten det er mye deiligere å få g-punktet massert enn klitoris, helt utrolig. Så det skal jo gå an, iallefall. For å få klitorisorgasme må jeg tenke på noe opphissende, da. Må man helst det for å få vaginalorgasme også, eller kommer man uansett hvis man har sex i lang nok tid, hardt nok...? Du får unnskylde, ts, at jeg bare kommer med flere spørsmål... Men det er liksom så mye rundt dette jeg lurer på Endret 6. juli 2008 av ~banshee
Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2008 #4 Skrevet 8. juli 2008 Hmm...jeg som startet tråden;) Jeg sier ikke at jeg fr tissefølelse hver gang, jeg har aldri fått det...lurte bare på om man tisser... Men jeg tror jeg har fått "tissefølelse" noen ganger i det siste, men kjenner inge sammentrekninger...uansett når det kjennes ut som jeg skal tisse så holder jeg jo igjen...hva om det er tiss??
~banshee Skrevet 8. juli 2008 #6 Skrevet 8. juli 2008 Ja, visste det, men det kom kanskje ikke så klart frem. Jeg har lest at det ikke er fare for at det er tiss, at det rett og slett ikke skal kunne gå an å tisse når man har sex -eller alt kan vel gå an, men det skal iallefall være veldig vanskelig. Det som kommer ut er kvinnelig ejakulasjon og det inneholder ikke engang spor av urin. ...Likevel om jeg vet dette... Så tør jeg ikke gjøre annet enn å stoppe opp og holde igjen!!
Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2008 #7 Skrevet 8. juli 2008 Ja, visste det, men det kom kanskje ikke så klart frem. Jeg har lest at det ikke er fare for at det er tiss, at det rett og slett ikke skal kunne gå an å tisse når man har sex -eller alt kan vel gå an, men det skal iallefall være veldig vanskelig. Det som kommer ut er kvinnelig ejakulasjon og det inneholder ikke engang spor av urin. ...Likevel om jeg vet dette... Så tør jeg ikke gjøre annet enn å stoppe opp og holde igjen!! Jeg hadde nu blitt råkåt om det hadde kommet sprut,det viser jo bare at dama nyter det. Glem bekymringene å la det stå til,du hemmer bare nytelsen din,takler ikke gutten det er det 1000vis av andre som digger sånne ting
Gir Skrevet 8. juli 2008 #8 Skrevet 8. juli 2008 Vet du hva? Tren deg litt alene du, så skjønner du hvordan det føles og kan slippe deg helt løs med han. Du kan jo kjøpe litt glidekrem til å begynne med, og sette i gang. Når det kommer en orgasme vet du hva det er. Følelsen er ikke bare i underlivet, men det prikker i hele kroppen, og så kommer det noen spasmer man ikke kan ta feil av. Neste gang dere har sex sammen etter du har "trent" litt kan du jo giude han til å gjøre slik og sånn, så skal han få se fyrverkeri! Hihi, gled deg!
Gjest Gjest Skrevet 9. juli 2008 #9 Skrevet 9. juli 2008 jeg og kjæresten min har hatt sex i over e år, men jeg haraldri fått orgasme. i det siste har kjæresten min kommet med uttlelser som "kan du ikke få orgasme snart da?" og " jeg vil så gjerne at du skal få orgasme med meg..."
Possibly Skrevet 9. juli 2008 #10 Skrevet 9. juli 2008 Jeg kan bare snakke for meg selv, men jeg føler det ihvertfall ikke som om jeg må tisse rett før orgasmen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå